McMuffin Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Har ved et uhell klart å brekke usb-dekselet foran på min SN25P. Lurer på om det er noen som vet hvor/hvordan jeg kan få fikset det? PS: Har ikke dekselet, klarte å miste det Håper på svar! Endret 17. januar 2006 av CopkillaSX1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Er det ingen som vet noe? *bump* Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er vel litt vanskelig å fikse et deksel du ikke har lenger. men går vel alltids ann å lage noe glassfiber-greier i front, selv om det sikkert ikke vil se helt bra ut. Alternativt kan du jo høre om noen har et slikt deksel til overs, hvis de f.eks har moddet sin luke vekk på en eller annen måte. Siste alternativ er vel å maile shuttle, og høre om de er villige til å sende en luke til deg mot en liten sum. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Skal prøve å smiske litt med shuttle, så får vi se hva som skjer..... Edit: Fikk mail fra Shuttle idag, der de sa at de skal sende meg et nytt deksel! Endret 19. januar 2006 av CopkillaSX1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Jadda, idag mottok jeg et nytt frontpanel fra Shuttle, helt gratis! Kudos til Shuttle Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hey, nice da. Det er jo litt kjekt at produsenter ter litt ekstra service da, kjekt å vite om jeg skulle ødelegge noe på min shuttle. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Enig, virker som om Shuttle er flinke på det. Jeg er iallfall fornøyd Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har selv alltid hatt gode erfaringer med Shuttle. (Produkt og Support-messig) Shuttle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå