bIsk0p Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 pcu`er kan bli svært så pene de da :!: 5458838[/snapback] Nja, fine og fine. De kan se bedre ut, men vil ikke si fine for det om Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Var da voldsomt så mye personuthenging det skulle bli her da.. Såg ikke bildet, men regner med det ikke var så gale at dere må mobbe han for det.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Egentlig ingen som mobber han, håper jeg da. Jeg gjør iallefall ikke det. Jeg bare gir han tilbakemelding fra min side. Håper ikke noen tar det som mobbing. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei. Overhode ikke noe mobbing fra noens sin side ! men man må få lov til å komentere når det er behov for det. kritikk er noe alle får, selv jeg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei. Overhode ikke noe mobbing fra noens sin side ! men man må få lov til å komentere når det er behov for det. kritikk er noe alle får, selv jeg. 5459287[/snapback] Hvorfor sier du "selv jeg"? Overlegen eller? Men som sagt, dette er noe man må tåle. Og vis man tar bort bildene etter noen negative poster, så ser man rett og slett selv at det er noen som kan gjøres. Jeg synes at bzerk burde ta dette til seg og se på kabinettet på nytt og se om han fremdels er fornøyd. Og vis han er det, så er han det. Hans mening som faktisk betyr noe. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei. Overhode ikke noe mobbing fra noens sin side ! men man må få lov til å komentere når det er behov for det. kritikk er noe alle får, selv jeg. 5459287[/snapback] Hvorfor sier du "selv jeg"? Overlegen eller? Men som sagt, dette er noe man må tåle. Og vis man tar bort bildene etter noen negative poster, så ser man rett og slett selv at det er noen som kan gjøres. Jeg synes at bzerk burde ta dette til seg og se på kabinettet på nytt og se om han fremdels er fornøyd. Og vis han er det, så er han det. Hans mening som faktisk betyr noe. 5459329[/snapback] kanskje litt feil ordvalg der Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Vi har bare litt høy standar på forumet her, så høres ut som mobbing å slikt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei. Overhode ikke noe mobbing fra noens sin side ! men man må få lov til å komentere når det er behov for det. kritikk er noe alle får, selv jeg. 5459287[/snapback] Hvorfor sier du "selv jeg"? Overlegen eller? Men som sagt, dette er noe man må tåle. Og vis man tar bort bildene etter noen negative poster, så ser man rett og slett selv at det er noen som kan gjøres. Jeg synes at bzerk burde ta dette til seg og se på kabinettet på nytt og se om han fremdels er fornøyd. Og vis han er det, så er han det. Hans mening som faktisk betyr noe. 5459329[/snapback] Han burde faktisk være overlegen (nesten da) Siden han har en av de mest gjennomførte og heftigste prosjektetne på dette forumet. Dette er hva jeg mener da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå