Gå til innhold

akkurat blitt ferdig med min pc!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den ble jo helt grei da....litt mye lys for min smak, bare tenk hvor mye ram eller harddiskplass du kunne fått for 2000 :D. men men, smaken er som baken, delt i to og full i drit (sier ikke at din smak er drit). Bare du er fornøyd så, er jo tross alt du som skal sitte å se på den :D

Velkommen til forumet forresten

Lenke til kommentar
Dette ble desverre ikke mye pent. Kabler som går hit og dit, masse kabler, teit plassering av lysene. Ble egentlig veldig harry.

Rydd bedre, sjul lysene, fjern klistermerkene i front. Da begynner det å komme seg.

5452435[/snapback]

akkurat :nei: kan si meg hvor jeg skal plassere lysene? kan jo ikke sette de noe andre plasser for å få lys i hele kabinette! det er der du får best effekt

Lenke til kommentar
Dette ble desverre ikke mye pent. Kabler som går hit og dit, masse kabler, teit plassering av lysene. Ble egentlig veldig harry.

Rydd bedre, sjul lysene, fjern klistermerkene i front. Da begynner det å komme seg.

5452435[/snapback]

akkurat :nei: kan si meg hvor jeg skal plassere lysene? kan jo ikke sette de noe andre plasser for å få lys i hele kabinette! det er der du får best effekt

5452538[/snapback]

Sjerp deg. Poster her og regner med å bare få positiv kritikk på et slikt kabinett? Bevar meg vel.

Plaser lysene plasser man ikke ser dem, men allikevell lyser ut.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Zevs_ her.

For mange forskjellige farger. Og lysene burde vært bedre sjult og gitt mer lys. Lys skal lyse på maskinen, dvs hele, ikke bare hjørnene. Viftestyringen var jeg av min smark. Hold deg til en farge, _spesielt_ ikke ha dem så nærme som viftestyringen gjør.

Kablingen er ikke noe jeg bryr meg for mye om, men når du har så åpen kabinett, så er det greit å ha det fint.

Men jeg liker iniativet ditt. Og vis du er fornøyd er det alt som teller ;)

Lenke til kommentar
den ble jo helt grei da....litt mye lys for min smak, bare tenk hvor mye ram eller harddiskplass du kunne fått for 2000 :D. men men, smaken er som baken, delt i to og full i drit (sier ikke at din smak er drit). Bare du er fornøyd så, er jo tross alt du som skal sitte å se på den :D

Velkommen til forumet forresten

5451715[/snapback]

Heisann takk for det :) har nok RAM har 1,00gb nok har jeg også disk plass 410gb og nytt skjermkort sapphire ati radeon 9800 pro atlantis 256mb :!:

Lenke til kommentar

5452435[/snapback]

Helt enig, indirekte lys er det beste.

Til å ha brukt 2K har du jammen gjort en dårlig jobb. Rydding er faktsik gratis :)

Lenke til kommentar

Hei.

jaja se der ja, fint kabinett men tror jeg må si meg enig i de fleste her. du kunne helt klart ha gjort det mye bedre enn det der, men er dette din første casemod så skal jeg se litt borti fra dette, men vær så snill å gjør noe med det nu !

Start på nytt, pell det ned og finn på noe kreativt med det, lag en worklog så skal du nok se at du får en del mere positive reaksjoner enn det du har fått nå.

Og du må tåle kritikk !

Lenke til kommentar

Jaja. bra dere klager på pcen hans :nei:

Ta en titt HER

Så det noe bedre ut? Var ledsa gjemt noe bedre her eller?

:mad:

Er det så lett å gjemme Denne ? Nei........

Endret av QbeC-
Lenke til kommentar

Jeg er forsåvet enig. Men kritikk må man tåle når man poster sånt. Selv om jeg synes Zevs_ var litt vel direkte og skarp.

Den viftestyringen synes jeg ikke er noe fin, selv om at overklokking har montert den. Og når det gjelder lysene, så tror jeg det kan gjøres finere med litt kreativitet, men jeg ser at det kan være vanskelig å sjule en så stor ting. Men da ville jeg hatt mindre vindu.

Jeg synes generelt at vinduene er for store. Jeg har ikke sette noen med så stilige CD/DVD-rom eller HD at de er noe å vise fram. De ferreste PSU'er og er noe særlig vakkre. Selv ikke dem med lys synes jeg er noe å vise fram.

Men som sagt, smak og behag.

Lenke til kommentar
Jeg er forsåvet enig. Men kritikk må man tåle når man poster sånt. Selv om jeg synes Zevs_ var litt vel direkte og skarp.

5457999[/snapback]

5452435[/snapback]

Jeg sa desverre, og sa hva som var galt. Noe galt i det?

Lenke til kommentar
Jaja. bra dere klager på pcen hans  :nei:

Ta en titt HER

Så det noe bedre ut? Var ledsa gjemt noe bedre her eller?

:mad:

Er det så lett å gjemme Denne ? Nei........

5457906[/snapback]

ja det skulle jeg ha klart uten det minste problem! men om jeg ville hatt så store er en annen sak :)

Lenke til kommentar

Den viftestyringen synes jeg ikke er noe fin, selv om at overklokking har montert den. Og når det gjelder lysene, så tror jeg det kan gjøres finere med litt kreativitet, men jeg ser at det kan være vanskelig å sjule en så stor ting. Men da ville jeg hatt mindre vindu.

Jeg synes generelt at vinduene er for store. Jeg har ikke sette noen med så stilige CD/DVD-rom eller HD at de er noe å vise fram. De ferreste PSU'er og er noe særlig vakkre. Selv ikke dem med lys synes jeg er noe å vise fram.

Men som sagt, smak og behag.

5457999[/snapback]

pcu`er kan bli svært så pene de da :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...