666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hey y'all lurte på om noen her har sett filmen The Man med Samuel L. Jackson. Har downloada filmen nå og tenkte jeg skulle se den i kveldinga etter jobb. Så til dere som faktisk har sett filmen da er den bra? hva handler den om?(fant ikke så mye på imdb.com) har den kommet ut på dvd i Noreg yet? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har downloada filmen nå Ingen hemninger over å prate om at en driver med ulovligheter ser jeg... Anyway, jeg fikk den nettopp på DVD, sone 1. Var bra den kostet meg en slikk og ingenting, for filmen er kjedelig uten noe særlig handling og nesten ikke morsom i det hele tatt. Selv om den varer i 80 minutter føles det mye mer. Og Eugene Levy begynte å gå meg på nervene rimelig kjapt med den sinnsykt nevrotiske kaklingen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vi diskuterer ikke piratkopiering her, det burde du, trådstarter, lært av din forrige ferie. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg