virtua_ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 aktiv flipp er d samme som og si at man tar mobilen idet øyeblikk man åpner flippen;)kan noen si hvordan man fikser det slik at dette blir mulig?Tenker da på og vise hvem som ringer 6112411[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener? - Man tar telefonen da man åpner flippen hvis det ringer? Det skal være standard-instilling, men hvis ikke finner du den innstillingen under Innstillinger -> Anropsinnst. -> Svar ved åpning. - Når det gjelder å vise hvem som ringer viser da telefonen det både når den er lukket og åpen? Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 min viser ivertfall ikke dette i det ytterste displayet ALTSÅ med mobilen lukket Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) min viser ivertfall ikke dette i det ytterste displayet ALTSÅ med mobilen lukket 6113345[/snapback] Neivel?? Så snålt da... Viser det ingenting i det ytterste displayet når det ringer? Endret 16. mai 2006 av virtua_ Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 nei, kun et signal som viser at d er innkommende samtale på vei:( Lenke til kommentar
Shane3 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hmmmm, min har vist det hele tiden, dette har aldri värt et problem... Finner ikke ut hvordan du fikser dette heller.... Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 snakka med siemens ekspert ikveld og han sier det er sw upgrade som må til da de første ef81 har problemer med dette....teit men har hatt så mange nokia at jeg er vant med startbugs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå