bufodill Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 merkelig hvis ingen webshopper har den på lager når de store leverandørene oppgir 100+ 5979067[/snapback] Hvem er disse store leverandørene? Du tenker på selve importørene eller? Som Dangaard etc.? - Vil gjerne finne ut hvor den finnes nå, for jeg bestilte denne telefonen med en gang den var tilgjengelig på MPX, var omtrent den første webshopen som listet den, så jeg synes det er rart de ikke har fått den inn i dag og har sendt den ut. Et par av de andre webshopene som viste at de skulle få den inn i dag har til og med forandret leveringsdato i dag til 16. mai! Har liksom ventet nok nå syntes jeg... 5979089[/snapback] Stemmer, brightpoint viser 100+ på lager edit: Og forsåvidt med mer enn 75 også på Dangaard Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Stemmer, brightpoint viser 100+ på lageredit: Og forsåvidt med mer enn 75 også på Dangaard 5979570[/snapback] Hmm, snålt! Kunne skjønt det hvis de fikk dem inn i morgen, men rart at ingen av webshoppene har forandret datoene sine heller, de fleste har leveringsdatoer på uti mai. Er alle webshoppfolka på ferie i dag, eller hva skjer?? Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det kan ikke være at de butikkene som oppgir 16 mai allerede har mottatt bestillinger på det anntallet telefoner de forventer å få inn, og neste levering er 16 mai? Jeg slettet ordren min hos MPX i dag, og bestillte den på mobilland.no i stedenfor. Der står det i alle fall at de har den på lager. Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det kan ikke være at de butikkene som oppgir 16 mai allerede har mottatt bestillinger på det anntallet telefoner de forventer å få inn, og neste levering er 16 mai? Jeg slettet ordren min hos MPX i dag, og bestillte den på mobilland.no i stedenfor. Der står det i alle fall at de har den på lager. 5980367[/snapback] Kan jo være, men jeg har hatt bestillingen inne på MPX i lang tid, så jeg tror ikke de fikk inn så få... De sa de skulle få inn 15 ved første leveranse... Har mailet dem tidlig i dag (går, mandag), men ikke fått svar ennå nei... Lenke til kommentar
Burns Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 De har telefonen inne på strømmen storsenter. Telebutikken eller hva det heter. Så den selv der i går.. Og kameraten min som jobber på elkjøp kunne bestille slik at de hadde den i butikken i morgen.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Stemmer nok godt med telebutikken. Har den på telebutikken solsiden i trondheim også. Lekte nettopp litt med den, herlig telefon! Lenke til kommentar
Burns Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hehe.. det hadde han som jobbet der gjort også.. Hadde tatt opp en og ladet den. Så når jeg var inne i butikken og tittet stod det noen jenter med høy tyggegummi faktor og siklet på telefonen.. hehe.. Jeg viste han i butikken at man kunne laste ned software oppdateringer med den. Det viste han ikke, og han ble rimelig imponert selv.. hehe.. Litt artig.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hadde han ladet den altså? Hmm, pleier bare å åpne og slå på et par minutter jeg. Er jo som regel noen timer levetid på batteriet. Lenke til kommentar
Burns Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Ja. Han de hadde fått den inn forrige uke denne butikken. Han sa at den kom om torsdag eller fredag. Og da hadde de ladet den her forrige dagen. For de ville gjerne prøve den. Men han sa at jeg skulle få den til prisen som en demo modell. Dvs 350 kr i rabatt. ? I hvertfall var det det han slo av på den. Og kameraten min slo til. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Når kommer Benq-Siemens S88? Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Kommer ikke til Norge før i juli tror jeg... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Mange nettbutikker som har den på lager nå.... sjekk bare www.kelkoo.no og søk på ef81... Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Mange nettbutikker som har den på lager nå.... sjekk bare www.kelkoo.no og søk på ef81... 6039939[/snapback] Jeg tror det var snakk om S88, ikke EF81. - Den er tilgjengelig i webshoppen til Club Siemens, hvis man vil bestille den nå. Sendes fra Tyskland såvidt jeg vet: http://www.club-siemens.com/shop/ Lenke til kommentar
3121 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hvor kan jeg få lastet ned Internett innstillinger til EF 81? Telenor`s sider har ikke EF 81 oppført under "Siemens" navnet OPPPS....fant det ut selv... Endret 11. mai 2006 av Pallister Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Prøv her: http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,...NrNrNrN,00.html Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Heisann FIkk ef81 idag og må si den er fabelaktig lekker blir gøy å teste litt i helgen Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Stemmer d at man ikke kan se hvem som ringer i d ytterste displayet på ef81? det betyr i tilfelle at aktiv flipp utgår for de aller fleste det må i så fall være en av de første flippere på lenge som mangler denne funksjonen ellers en cool phone Lenke til kommentar
Shane3 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Stemmer ikke. Jeg har brukt den i ca. 3 uker nå. En fin telefon og det vises tydelig hvem som ringer i det ytterste displayet. Aktiv flipp er fullt mulig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Aktiv flipp er fullt mulig. 6110388[/snapback] Hva betyr "aktiv flipp"? Kun en grei måte å si at man kan bruke noen funksjoner med flippen lukket, eller er det noe annet/mer? Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 aktiv flipp er d samme som og si at man tar mobilen idet øyeblikk man åpner flippen;) kan noen si hvordan man fikser det slik at dette blir mulig?Tenker da på og vise hvem som ringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå