Gå til innhold

BenQ-Siemens EF81, S88 og S68 presentert

molna

Anbefalte innlegg

merkelig hvis ingen webshopper har den på lager når de store leverandørene oppgir 100+

5979067[/snapback]

Hvem er disse store leverandørene? Du tenker på selve importørene eller? Som Dangaard etc.?

- Vil gjerne finne ut hvor den finnes nå, for jeg bestilte denne telefonen med en gang den var tilgjengelig på MPX, var omtrent den første webshopen som listet den, så jeg synes det er rart de ikke har fått den inn i dag og har sendt den ut. Et par av de andre webshopene som viste at de skulle få den inn i dag har til og med forandret leveringsdato i dag til 16. mai!

Har liksom ventet nok nå syntes jeg... :innocent:

5979089[/snapback]

Stemmer, brightpoint viser 100+ på lager

edit: Og forsåvidt med mer enn 75 også på Dangaard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmer, brightpoint viser 100+ på lager

edit: Og forsåvidt med mer enn 75 også på Dangaard

5979570[/snapback]

Hmm, snålt! Kunne skjønt det hvis de fikk dem inn i morgen, men rart at ingen av webshoppene har forandret datoene sine heller, de fleste har leveringsdatoer på uti mai. Er alle webshoppfolka på ferie i dag, eller hva skjer?? :D

Lenke til kommentar

Det kan ikke være at de butikkene som oppgir 16 mai allerede har mottatt bestillinger på det anntallet telefoner de forventer å få inn, og neste levering er 16 mai?

Jeg slettet ordren min hos MPX i dag, og bestillte den på mobilland.no i stedenfor. Der står det i alle fall at de har den på lager.

Lenke til kommentar
Det kan ikke være at de butikkene som oppgir 16 mai allerede har mottatt bestillinger på det anntallet telefoner de forventer å få inn, og neste levering er 16 mai?

Jeg slettet ordren min hos MPX i dag, og bestillte den på mobilland.no i stedenfor. Der står det i alle fall at de har den på lager.

5980367[/snapback]

Kan jo være, men jeg har hatt bestillingen inne på MPX i lang tid, så jeg tror ikke de fikk inn så få... De sa de skulle få inn 15 ved første leveranse... Har mailet dem tidlig i dag (går, mandag), men ikke fått svar ennå nei... :(

Lenke til kommentar

hehe.. det hadde han som jobbet der gjort også.. Hadde tatt opp en og ladet den. Så når jeg var inne i butikken og tittet stod det noen jenter med høy tyggegummi faktor og siklet på telefonen.. hehe.. Jeg viste han i butikken at man kunne laste ned software oppdateringer med den. Det viste han ikke, og han ble rimelig imponert selv.. hehe.. Litt artig..

Lenke til kommentar

Ja. Han de hadde fått den inn forrige uke denne butikken. Han sa at den kom om torsdag eller fredag. Og da hadde de ladet den her forrige dagen. For de ville gjerne prøve den. Men han sa at jeg skulle få den til prisen som en demo modell. Dvs 350 kr i rabatt. ? I hvertfall var det det han slo av på den. Og kameraten min slo til.

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg få lastet ned Internett innstillinger til EF 81?

Telenor`s sider har ikke EF 81 oppført under "Siemens" navnet

OPPPS....fant det ut selv... :blush:

Endret av Pallister
Lenke til kommentar

Stemmer d at man ikke kan se hvem som ringer i d ytterste displayet på ef81?

det betyr i tilfelle at aktiv flipp utgår for de aller fleste :(

det må i så fall være en av de første flippere på lenge som mangler denne funksjonen :mad:

ellers en cool phone

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...