Gå til innhold

BenQ-Siemens EF81, S88 og S68 presentert

molna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Nå har jammen telefonen kommet til norge gitt.. Fikk tak i ett eksemplar i dag. Har ikke fått prøvd den noe spesiellt enda. Men for en sexy telefon. Byggekvaliteten kjennes helt super ut. Og en krystall klar skjerm.. tøft.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå har jammen telefonen kommet til norge gitt.. Fikk tak i ett eksemplar i dag. Har ikke fått prøvd den noe spesiellt enda. Men for en sexy telefon. Byggekvaliteten kjennes helt super ut. Og en krystall klar skjerm.. tøft..  :thumbup:

5969902[/snapback]

Hvor kjøpte du den??

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det er med store kjeder som elkjøp.

Men ser ikke bort i fra at butikker som telebutikken, telekiosken og slikt har den i dag, i alle fall i morgen.

5977674[/snapback]

Ser i alle fall ikke ut til at noen webshopper har den på lager ennå...

Lenke til kommentar
merkelig hvis ingen webshopper har den på lager når de store leverandørene oppgir 100+

5979067[/snapback]

Hvem er disse store leverandørene? Du tenker på selve importørene eller? Som Dangaard etc.?

- Vil gjerne finne ut hvor den finnes nå, for jeg bestilte denne telefonen med en gang den var tilgjengelig på MPX, var omtrent den første webshopen som listet den, så jeg synes det er rart de ikke har fått den inn i dag og har sendt den ut. Et par av de andre webshopene som viste at de skulle få den inn i dag har til og med forandret leveringsdato i dag til 16. mai!

Har liksom ventet nok nå syntes jeg... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...