molna Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Vet ikke hvilke de presenterer, men skal være 7 nye mobiler tror jeg så Venus er trolig en av dem. Oversatt fra tysk med Google: "The new Handyhersteller BenQ Siemens presents to the CeBIT equivalent seven mobile telephones. New UMTS and/or HSDPA devices, Windows based Handys, integrated is shown W-LAN and innovations within the range VoIP by Handy". Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sånn til generell opplysning er det offesielle navnet på Venus i følge NewMobile CF81. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) EL71 så veldig lovende ut, synd den er low/mid-end. Må si CF81 ser veldig lovende ut. Endret 4. mars 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Har skrevet et lite Preview av EF81 her: http://www.club-siemens.net/articles/ef81preview Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Noen som vet lanseringsdato i Norge for EF81?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Vil tippe den kommer i april. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 6 nye mobiler fra BenQ Mobile på CeBIT: http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,...NrNrNrN,00.html Ingen bilder enda, så ville ikke starte ny tråd om det... P51 er i allefall en SmarthPhone med Win Mobile 5.0, WLAN, GPS og VoIP. Ikke mer info å finne enda. De driver sikkert å legger ut, så dukker nok opp snart.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har skrevet et lite Preview av EF81 her:http://www.club-siemens.net/articles/ef81preview 5711608[/snapback] Fint preview. Liker både designet og de enkle, men fine menyene. Kamera skuffet dog ganske mye, noe som er litt viktig for meg. Har lyst på denne, men vil ha en mobil med bra kamera. Jaja. Kan ikke få i pose og sekk. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 blir interessant å se hva BenQ-Siemens kommer med, har endel interessante telefoner, begynner å appelere mer og mer for meg iallefall Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 3400,- for EF81 på MPX Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 3400,- for EF81 på MPX 5720160[/snapback] Hvor har du det fra?? Jeg mailet dem og fikk svar i går om at de ventet denne telefonen inn i april. Jeg var innom sidene og kan ikke se at telefonen ligger ute? Kjenner du noen innad i MPX? Når vil den bli lagt ut på sidene? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Det ligger da på sidene nå. http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=3&...3&g2=447&g3=115 Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det ligger da på sidene nå.http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=3&...3&g2=447&g3=115 5720246[/snapback] Beklager, jeg søkte etter "EF81" der, og fant den da ikke, men den ligger listet der ser jeg nå ja. Takk for info! Spennende, ikke verst pris for en slik lekker mobiltelefon synes jeg! Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Klarte ikke å styre meg lenger... Ville egt. ha Nokia N71, fordi den er kraftig og det finnes mye programvare til Symbian, men søren, den kommer jo ikke før i mai! Derfor bestilte jeg meg i dag en EF81, så da er det bare å vente til april... Designet er jo en DEL finere på EF81 også må jeg si... molna: Er tastene på EF81 greie å bruke? Til å skrive SMS etc. med? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Tastene krever litt tilvenning, da overgangen mellom hver enkelt tast kan være vanskelig å føle. Jeg synes Siemens har klart dette ganske bra og i allefall bedre enn Motorola. EF81 oser kvalitet. Jeg trodde bakdekselet var plastikk da vi fikk den, men 'eksperter' forklarte at det er slik "oksidert aluminium" skal være Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tastene krever litt tilvenning, da overgangen mellom hver enkelt tast kan være vanskelig å føle. Jeg synes Siemens har klart dette ganske bra og i allefall bedre enn Motorola. EF81 oser kvalitet. Jeg trodde bakdekselet var plastikk da vi fikk den, men 'eksperter' forklarte at det er slik "oksidert aluminium" skal være 5722849[/snapback] Når vi først har en "ekspert" her (en som har prøvd EF81 og har peiling på Siemens), hvordan er programvaretilbudet for en EF81? Ser man at flere og flere utvikler spill og programvare for Java MIDP? Jeg kommer jo fra en Nokia 7650, og har vært ganske bortskjemt med spesielt diverse nyttig programvare på Symbian S60, som det ser ut til å være lite av for MIDP? Dessuten må jeg si at spillene på Symbian, til og med min gamle Nokia 7650, ser bedre ut en mange av de nye Java-spillene?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 EF81 bruker akkurat samme plattform som SXG75, så alt som funker på SXG75 funker også på EF81 (unntatt GPS-programmer selvsagt). Finnes mangy nytteprogrammer for java også, men ikke like bra utvalg som for Symbian nei. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) molna: Vet du noe særlig om CF81? Har lest meg til at den skal være ganske lik EF81 med noen små forandringer som at menyene er forskjellig siden den er laget av BenQ (for CF81 er laget av Siemens?), at den har FM-sender, litt andre knapper foran, innebygget svarer og mangler UMTS. Stemmer dette med hva du har hørt / vet? Er det også mulig den kommer med EDGE pga manglende UMTS? [edit] Noen som vet fysisk størrelse på skjermene til EF81 og/eller CF81? Endret 27. mars 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 [edit]Noen som vet fysisk størrelse på skjermene til EF81 og/eller CF81? 5819345[/snapback] Såvidt jeg vet har EF81 en skjerm på 2.2". Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Sigmund_Freud: EF81 er lagd av Siemens. CF81 har jeg ikke hørt om, du mener kanskje CF61? (hvit flip billig-modell) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå