bIsk0p Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hei. Likte det kabinettet det har en del muligheter som jeg likte, håper du utnytter dette på en hefdig måte Ang. Updates. Updates skal inneholde bilder, slik jeg kan se så er det ingen bilder i de siste av dine updates, så lenge det ikke er bilder så er det heller ingen update. husk bilder i updates. Linker regnes ikke for bilder. Ang. lcd skjærm. hvorfor plassere den på toppen av kassa ? vilken hensikt har den der ? hvis dette er et gammelt bilde så se bort i fra dette spørsmålet ellers så keep modding dude 5493647[/snapback] Kabinettet likte jeg og, selv om at jeg hadde foretrukket å brukt No-Name kabinettet jeg så på en stund (står litt på det lengre opp) i og med at det er billigere, rett og slett. Dette koster en del, og for meg som har ekstremt lite penger for tiden, er det ikke en fordel. Men men, de finnes ikke lengre, så det blir et dyrt og stilig kabinett I og med at dette _ikke_ er en worklog enda, så tror jeg at updates ikke trenger å inneholde bilder Og hadde jeg hatt, hadde jeg lagt de med Ang LCD skjærmen, så synes jeg det er praktisk. Kabinettet mitt står så og si alltid på gulvet og da blir det lettere å se displayet vis det står på toppen enn eks forran. HURRA Jeg har fått sponsor:D Vendur.no sponser meg med litt vifte stuff:D Koselig. Jeg har i tillegg fått lønn, så jeg skal snart begynne innkjøp av litt greier. Skal prøve å se om jeg får fatt i litt plexiglass og. SÅ kan jeg begynne å øve meg litt til jeg får kabinettet:) Endret 28. januar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Bare for å ta en liten oppsummering. - Mest for min egendel:) Vendur Vendur har bestemt seg for å sponse meg med valgfri vifte + fri porto. (Muligens litt redusert pris og) Dette takker jeg stort for:) I og med at jeg har skaffa meg litt penger, så har jeg faktisk godt til innkjøp av vifter fra vendur. Jeg kjøpte og en liten stilig bridge kjøler med det samme, for håpe den passer og blir bra:) Jeg venter på svar fra noen sponsorer for tiden. Men har fått svar fra de fleste, som da ha vært nei, uten om vendur da Videre ser det ut som at innkjøpene må vente til 1 mars, siden jeg ikke for lønn før da. Jeg skal prøve å skaffe meg litt plexi glass og en dremel i mens for å teste litt på mitt gamle kabinett. Prøve litt ideer jeg har. Hvis det er noen som har noe dem vil sponse meg med, så må dem bare ta kontakt på [email protected], så kan vi nokk finne en løsning:) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Flott med sponsor da gled deg til du får vifta, for de er stille og digg! Endret 30. januar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg gleder meg som en unge! Litt kjedelig at jeg bare kan ta i bruk chipset kjøleren med en gang + 80mm vifta som skal byttes ut med vifta i PSU'n da. Skal se om eg får tatt noen lydopptak, lurer på om jeg klarer å høre forskjell *-) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 bIsk0p: Den "kontaktannonsen" for sponsing du av og til legger til i postene dine tror jeg ikke har så veldig mye å si, har du egentlig fått noe respons på den? Tviler på at nettbutikkene leser så kjempe mye her i worklogs egentlig. Du må nok ta iniativet selv! Men et hederlig forsøk, det er det jo! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 bIsk0p: Den "kontaktannonsen" for sponsing du av og til legger til i postene dine tror jeg ikke har så veldig mye å si, har du egentlig fått noe respons på den? Tviler på at nettbutikkene leser så kjempe mye her i worklogs egentlig. Du må nok ta iniativet selv! Men et hederlig forsøk, det er det jo! 5526678[/snapback] Den "Kontaktannonsen" var mest vis det var noen som hadde noen av tingene jeg trengete og kunne gi/selge for en billig penge. Jeg har sendt mail til 10-15 shop's til nå. Har fått et ja. Og _mange_ "men, lykke til videre med prosjektet" hehe. Det skal ikke være enkelt? ^^ Takk igjen til Vendur! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hehe, nei.. Har selv fått nei fra SHG og HCS-Electronics.. Men men.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Kun? Jeg har fått nei fra PSData, microplex, ebox (elr.no), netshop, databutikken ++++ For å nevne noen hehe.. huff. Nei, tror det er lettere å få spons vis du har nicket "Snekker'n". Han har gode prosjekter å vise fram. Tror det er letterer vis du kan vise hva du er god for;) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 De fleste du ramsa opp sponser ikke i det hele tatt og du skal ha gode forutsetninger for å få spons..! Og ja, det er lettere å få spons om du er profilert. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 microplex kunne gi finjusteringer, vis jeg kjøpte nokk. Men jeg skal ha så lite fra hver plass. Litt kjedelig egentlig. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Se om du kan få kjjøpt mest mulig på et sted da, eller kanskje "bytte ut" noen ting, så blir det kanskje litt spons på deg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 hmm, ja. jeg sitter å tenker på det. Men i og med jeg har forelska meg i det jeg har ramsa opp i forumposten tidligere, så ser alt anna så bad ut .. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg fant ut på skolen, at jeg har 9 stk av typen 10 mm högintensiv lysdiod Disse hadde jeg planer om å borre inn i plexiglass plata som skal være en liten "hylle" en plass i side døren min. Men etter noen telefoner, så fant jeg ut at det å skaffe plexiglass tykkere enn 10mm (1cm) ville være en dyr affære. Så jeg tenker på å kanskje bare borre litt hull og så stappe LED'sene så godt som mulig inn der. Noen som har forslag til evt erfaring med hvordan dette går? Ellers så venter jeg enda på pakken fra vendur som tar litt tid pga et nedlagt postkontor i Alta. Kjøps liste: 1 x SilenX Fan Mounts - 20 Pack 145,- NOK 1 x SilenX 14dBa Copper Chipset Cooler 349,- NOK 1 x SilenX iXtrema PRO - 80mm 11dBA 133,- NOK 2 x SilenX iXtrema PRO - 120mm 11dBA 398,- NOK 1 x SilenX iXtrema PRO - 120mm "14"dBA 191,- NOK Gleder meg til dette kommer. Innkjøp av kabinett og CPU kjøler må vente litt, pga lite med penger atm. Men Chipset kjøleren og 80mm skal monteres med en gang pakken kommer:) (80mm skal byttes ut med den i PSUen) Endret 5. februar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du kan kjøpe 8mm tykk plexi på netshop.no til 145 kr elns så kjøpper du noen 5mm leds på elfa, biltema, clas ohlson osv.... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Når jeg først har 10mm så gidder jeg ikke å bruke penger på noen andre .. Men tror ikke det trengs å ha hele LED'n inni plexien for å få det lyset jeg ønsker. Jeg skal få se om jeg får skaffa litt plexi og prøvd meg ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Wooohoo!! PAKKE! Da har pakken fra vendur komt:D Pakke Jeg satte på chipset vifta og bytta ut 80mm vifta i PSU'n. Gammel chipset Gammel chipset (close) Nye chipset /m blitz Nye chipset /u blitz Nye chipset /u blitz og fokus Det som nå er litt kjedelig. Er at etter installasjonen, ca. 20 min etter faktisk. mens jeg spilte CS. Skudde maskinen seg av, og vil ikke på igjen. Jeg er usikker på hva som er ødelagt. Men orker ikke å ta en titt på det i dag. Jeg lurer litt på om det er PSU, evt at det er HK. Men det er to ting jeg ikke forstår, lyset på HK lyser. Det burde da indikere at HK og PSU virker? :S Forslag til problem? En liten hurra, maskinen vil starte nå. Jeg har bare ikke kontakt med skjerm, tastatur eller mus. Forslag?! Kan vel nevne at jeg har starta en ny tråd pga jeg fikk et kabinett fra jobben. Trenger hjelp der borte. Help Endret 9. februar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå