Fidelio Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Faar utrolig diskantaktig, sped og daarlig lyd i spill etter at jeg byttet HK. Det har et VIA KM400 chipset. Installerte noen drivere som het Vinyl eller noe fra viaarena.com. men be ikke noe bedre. Noen som vet om noen andre drivere? Specs: Device Audio : VT8233/A AC'97 Enhanced Audio Controller Audio Playback : Vinyl AC'97 Audio (WAVE) Endret 17. januar 2006 av Fidelio Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vel, når ble onboard lyd noen sinne annet enn dårlig (særlig til spilling!)? Kjøp et skikkelig lydkort. Bør være nok av tråder på dette forumet om hva som duger. Tips: Selv et rimelig Audigy 2 "Value" vil være en revolusjon mhp spill-lyd i ditt tilfelle Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Vel, når ble onboard lyd noen sinne annet enn dårlig (særlig til spilling!)? Kjøp et skikkelig lydkort. Bør være nok av tråder på dette forumet om hva som duger. Tips: Selv et rimelig Audigy 2 "Value" vil være en revolusjon mhp spill-lyd i ditt tilfelle 5452727[/snapback] Audigy 2 value er et bra kort. har det selv, men mitt onboard soundstorm på det gamle hk'et er dog noe av det bedre jeg har vært borti. Syns realtime koding til dolby digital er mere verdt enn EAX++++ Kjører alltid to lydkort (et anlegg, et headsett). Endret 17. januar 2006 av TriNitroToluen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå