Dagger Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Når kommer dette spillet til PS2?? kommer det til XBOX? og hvis det kommer til XBOX: kommer det til å være bedre Grafikk? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Ingen med noen meninger eller tanker rundt dette?? :sad: Lenke til kommentar
kim Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Sony har avtale med dem som lager GTA spillene at spillene bare skal komme til Playstation av konsollene, men det kommer også til PC. Grafikkmessig blir den sikkert en del bedre på PC'n. Tror neppe PS2'en takler så mye bedre grafikk, med tanke på alt det andre som CPUen skal ta seg av i GTA [ Denne Melding var redigert av: kim på 2002-09-11 21:04 ] Lenke til kommentar
Codswallop Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 gta vice city kommer til ps2 8. november 2002. GLEDER ARSLET AV MEG!! bare tenk! i gta:vice city kan du slå ned folk og pisse på dem, gå inn i bygninger, mer våpen, mer biler, bedre grafikk OH YEAH!!! har jeg uttrykket meg klart nok? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 jeg har pc nok til og ha alt på maks med aa og slikt, men jeg skal seff kjøpe det til ps2! Lenke til kommentar
Codswallop Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei igjen! Den nye utgivelsesdatoen er visst 25 oktober!!! -40 våpen (gta3 hadde 11) -100 biler (gta3 hadde 40) -dobbelt så stort som liberty city -mye bedre grafikk -du kan gå inn i 60 bygninger totalt -80 typer fotgjengere som går på rollerblades, sitter og leser avisen og som også blir jaget av politiet akkurat som deg -ni timer radio -8000 kommentarer fra fotgjengerene -8 timer med dialog fra bla.Tom Sizemore -du kan bruke motorsykkel og helikopter (og det virker) puh... det var detaljene... Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 25 oktober!!! Sjeldent spill kommer tidligere enn forventet! Må begynne å spare jeg nå..... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 det spillet trenger jeg! halo, project gotham racing og doa3 med flere drittspill kan bare brenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå