Gjest medlem-48098 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg har altså brukt opp alle 4/pin strøm kablene som er på PSU'en, men jeg har en harddisk som da ikke får strøm (fikk den ny til jul). Er det mulig og bruke en slags splitter, som får en 4/ping strøm kabel til å bli til 2 kabler? Det er altså slik at jeg trenger to som den som er merket med rødt, og en som er på det andre (blåe) bildet. Min PSU er på 400W så jeg ble fortalt det skulle gå ann. NB: Siden moderatoren var raskere en meg på mitt forrige post, fikk jeg ikke engang sjangse til å redigere tittelen og noe av teksten (som jeg faktisk var i gang og gjorde ). Endret 17. januar 2006 av medlem-48098 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det må nødvendigvis være 1 han til 2 hun du skal ha. Det er ikke noe problem å finne på en nettbutikk. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=100423&cks=PRL Lenke til kommentar
Gjest medlem-48098 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Takker, det er det jeg trengte! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå