Gå til innhold

Oblivion lanseres i mars (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Kan legge til at Bethesda sitt newsletter datt ned i innboksen min idag. Der står det blant annet sitert:

1UP.com

"With the game now due in stores in March, it seems like the delay has been worth it...everything we've seen makes us more eager than ever to plunge into Oblivion's world."

 

Dette er det eneste som er sitert fra denne websiden, og husk at dette brevet kommer ifra Bethesda selv, med bl.a kommentarer o.l ifra Pete og de andre utviklerne. Så ville gått god for 24. Mars :).

Siterer også Pete Hines: "As hard as it may be to believe, we're nearly there. It's just about time to get the game, and it's definitely time to pre-order if you haven't already."

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snart er det klart for et nytt TES spill, nesten så jeg må felle en liten gledeståre.

Har ventet så evig lenge på dette, og nå er det snart en realitet.

Om det bare skulle bli halvparten av hva Morrowind var er det nok til å hoppe rundt og vri seg i krampeglede mens man roper Juba! Juba!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor er Norge det eneste landet som har fått en utgivelsesdato på Oblivion? Når jeg spør på det offisielle forumet får jeg hele tiden høre "early 2006" og i dette 3 dager gamle intervjuet får vi dette svaret:

 

IGN: How far along would you say the game is? Any estimate on a release date?

 

Gavin Carter: As I mentioned, we're completely focused on squashing the final bugs to get the game out on store shelves. Don't want to give out a definite date yet but the end is in sight

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...