Zeph Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Dei småsnuttane som ligg i margen kan eg sjå, men på "videosida": http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs får eg det ikkje til. Først kjem VGTV-reklamen, det står "Ready", men når eg trykker på Play kjem berre den same reklamen om att. Å skifte til FF eller Opera skulle eg gjort, men har ikkje tillatelse til det. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tror nok ikke det er problemet ditt, prøv å tømme temp. internetfiles og prøv igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Det hjalp ikkje. Eg får fram filmar på dei fleste andre sider. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hmmmmm, da stiller jeg blank, har hatt problemer med at enkelte videoer ikke har villet vises, men det kan like gjerne være VG som har rotet med linken. Du har forresten ikke litt vel høyt sikkerhetsnivå på IE? " skifte til FF eller Opera skulle eg gjort, men har ikkje tillatelse til det." høres ut for meg som om du sitter på en skole eller et annet nettverk. I såfall kan kanskje nettverksadministratoren hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå