dor123 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 jeg har lyst på et dual hvoedkort,har en P3 733mhz fra før,er det noe vits og kjøpe dual hovedkort eller bør jeg kjøpe meg Pentium 4? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 skal du bare bruke pc'n til spill, er Dual bortkastet. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 ok,det er det jeg skal!bør heller satse på amd eller Pentium 4 da? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 syns det er ett fett hva du velger av prosessor til spill. har mere å si hvilket skjermkort du har?. her kan du lese mere om Dual kort. http://www.hardware.no/tester/cpu/dual_amd...ndup/index.html Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 jeg har gforce3 titanium 200 Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Om det er bortkastet med dual hvis du skal spille spill, er vel et noe subjektivt svar. Det som derimot er korrekt å si, er at et dual system sjelden vil klare å hamle opp med et single cpu system i 3Dmark eller spill eller max fps f.eks. Men nå er jo CPUer så raske uansett, så hva betyr 200fps eller 240fps i Quake? Det er multitasking feelingen i et dual system som er gulleroten her, ikke nødvendigvis verdensrekorden i antall 3DMark. Har du mange programmer som kjører samtidig som krever litt hestekrefter, har ikke et single cpu system sjanse til å henge med :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå