Manfred Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Driver og konverterer endel sider fra Visual Studio 2003 (.net 1.1) til Visual Studio 2005 (.net 2.0), og treffer på noen småkjipe feil. SItter nå fullstendig fast på denne ene feilen. Følgende feil kommer fra applikasjonen: Server Error in '/Regnskap' Application. Parser Error Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately. Parser Error Message: Could not load type 'Regnskap._Default'. Source Error: Line 1: <%@ Page language="c#" Inherits="Regnskap._Default" CodeFile="Default.aspx.cs" %> Line 2: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" > Line 3: <HTML> Source File: E:\html\domains\decon.no\wwwroot\Regnskap\Default.aspx Line: 1 Noen som har noen anelse om hva dette kan være? Det har noe med forskjellen mellom 1.1 og 2.0 å gjøre, men jeg vet ikke nok til å skjønne dette helt :\ Hjelp? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Har forsåvidt funnet ut t ved å endre fra 'Inherits="Regnskap._Default"' kan jeg bruke 'Inherits="_Default"', men sliter nå med et hælvete med kompileringsfeil etter konverteringen. Noe med noen funksjoner som ikke kan overloades og noe shit... Enda jeg aldri har overloadet noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå