akristina92 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei. Noen her som har peil på hvor en Orc Warrior i level 53 kan queste seg opp til 60? Det må bli en plass der det ikke er overfyllt med 60's som skal farme penger. Og ja, jeg er dritt lei av grinding, så det er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har du gjort alle "Target: xx" questene i Western Plaugelands? Du får en grei del exp fra disse. Hent dem på The Bulwark mellom Tirisfal og Western. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Felwood? Un`Goro crater? Silithus? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Felwood, Winterspring og W/EPL Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg digga Un'Goro på starten, men jeg ble meget lei av å være der etterhver siden det er elendig droprate på mange av questene Lenke til kommentar
PcT Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg fant et veldig motiverende quest når jeg lvla opp min shaman fra 55-60, det sa at jeg skulle bli friendly med Timbermaw Hold for å kunne levere questet.. Grindet som faen for å greie det, det var en fin måte å holde grindingen igang (Ble aldri friendly siden jeg dinga på Neutral gadd jeg aldri 3000 til ) Tror det heter Winterfall Totem ellerno Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei. Noen her som har peil på hvor en Orc Warrior i level 53 kan queste seg opp til 60? Det må bli en plass der det ikke er overfyllt med 60's som skal farme penger. Og ja, jeg er dritt lei av grinding, så det er ikke et alternativ. 5450985[/snapback] Hei DiskSpace10GB Du kan sikkert ta en titt på denne: http://wow-europe.com/en/info/basics/questlevels.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå