Panzerhansa Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Når jeg bruker Opera mini dukker opp denne beskjeden:"tillate programmet Opera mini å bruker nettverk og sende eller motta data" hver gang jeg trykker på en link eller skriver inn ei adresse. Jeg vet det går ann å skru av dette da jeg har gjort det før.. Men jeg slettet opera i ett svakt øyeblikk og da jeg installerte det på nytt begynte det på nytt.Vet det er å trykke en ekstra gang men det irriterer meg. Særlig når jeg vet det går ann å skru av .Er det en redningsmann/kvinne der ute.. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Klarte selvfølgelig å poste denne 3 ganger... Går det å fjerne de 2 andre.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hadde jo hjulpet om du kunne forklart hvilken telefon det er! Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Hadde jo hjulpet om du kunne forklart hvilken telefon det er! 5472421[/snapback] det er en nokia 6670 og jeg har funnet ut hvordan du gjør det. programbehandaling>opera mini>innstillinger>nettverkstilgang>spør første gang ferdi me dein saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå