Gå til innhold

Ryddig maskin? Eller er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Siden jeg i lng tid har irritert meg over møkkete, rotete maskiner, og min egen snart skal ofres til de evige delegudene for å støtte ett nytt prosjekt, har jeg lyst til å legge ut et bilde eller to for å vise hvordan det burde se ut i maskinene deres.

:cool:

La meg prøve.

ThmbCleanMeanMachine.JPG

Jeg vet at IDE kabelen er fæl, at bunnen er stygg, og at vifta er teit...

Men jeg har fortsatt ryddigere maskin enn deg :D

Dessuten har den ett ess i ermet... Se "nøye" på bildet under... Ser du den lille vifta foran?... gjett hva som skjer hvis man vrir på den.. Viftestyring med vifte er ikke til å kimse av..

ThmbVifteman.jpg

Herregud for en maskin :!: :D:roll::wee:

Endret av GaKKGaKk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, med kun en harddisk inni er det jo selvfølgelig litt mindre kabler som må til. Men hvordan i alle dager har du festet den harddisken, ser ut som du har skrudd fast ene siden rett til fronten. Er ikke det litt risikabelt, i og med at all harddiskens vekt henger i to små skruer? hvis du setter kabinettet litt hardt ned på gulvet f.eks, er det vel en overhengende risiko for at den løsner?

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere; Er ikke vanskelig å rydde når det nesten ikke er noe i kabinettet ;)

Og til fronten; Den va stygg (min mening)

- Dårlig lakking

- Jeg har sett originalkabinettet IRL, det er ikke mye fint

- De hullene i dekslene var ikke fine, og så ikke rette ut :no:

Lenke til kommentar

Hehe... Tror flere har fått ett litt feil syn på den første posten min. Den var ment som en spøk, samtidig som den var ment som ett ørlite kick for å få noen av dere til å rydde opp i maskinene deres.

Maskinen er en gammel ettellerannet som jeg fikk av en kamerat fordi han ikke ville ha den mer, så jeg strippet ned kabinettet, og så om jeg fikk hele maskinen, inkludert PSU, til å kjøre vifteløst. (Det gikk forresten, men jeg hadde en vifte til overs som ble knyttet fast senere for sikkerhets skyld.

Fronten er teipet, så det faktum at hullene er skeive og dårlig lakket kan nok stemme :D (ett eller annet spray fra rema såvidt jeg husker). Bildet var ment som et proof of concept på den lille vifta som styrer den store.

Maskinen er uansett på vei fra hverandre fordi jeg trenger PSU'en til noe annet.

Så, jeg vet det er stygt, jeg vet det er tomt, og jeg vet det er gammelt. Men damn it, det er ryddig!

-----

Og til Zevs (Fin maskin forresten), som sier at ingen vil se udugelig hardware; Jeg vil mye heller se noen som har gjort seg flid med gammelt/udugelig hardware, gitt det nytt liv eller en ny stil, og tenkt og arbeidet litt selv enn noen som har vært ute med 25k og kjøpt seg ett ferdig "styla" kabinett, ett dyrt vannkjølingssett og en 7800, før de skrur det hele sammen og skryte av hvor fort det kjører CS.

Lenke til kommentar

-----

Og til Zevs (Fin maskin forresten), som sier at ingen vil se udugelig hardware; Jeg vil mye heller se noen som har gjort seg flid med gammelt/udugelig hardware, gitt det nytt liv eller en ny stil, og tenkt og arbeidet litt selv enn noen som har vært ute med 25k og kjøpt seg ett ferdig "styla" kabinett, ett dyrt vannkjølingssett og en 7800, før de skrur det hele sammen og skryte av hvor fort det kjører CS.

5456808[/snapback]

Det stemmer jo! Men halve morroa er jo å vise frem litt HW ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kunne jo godt satt på kabelstrømper, også ført endel av kablene bak plata=) men ellers greit, det er en fin oppfordring, har sett mange som har et helt føkka innvendig;p Hadde det ganske bra jeg og, men ble ikkebra når jeg begynte å flytte over ting og tant til det andre kassa mi;p

Zevs_: Digger den maskina di så utrolig! Du har ikke tenkt å selge den da? Eller gjøre buisniss ut av det, modde og rydde andre sine kasser? :D hehe (joke);p

Lenke til kommentar

Zevs_: Digger den maskina di så utrolig! Du har ikke tenkt å selge den da? Eller gjøre buisniss ut av det, modde og rydde andre sine kasser? :D hehe (joke);p

5537456[/snapback]

Den er faktisk ute for salg :)

Zevs: Den stjernen, det er sånn selvlysende stjerner man dekorer med ikke sant? (som jeg har hundrevis av på taket) ? Hva er den limt på? Blir det ikke litt varmt?

5537527[/snapback]

Den er selvlysende, men lyser ekstra bra når UV-lys kommer på den. Det blir ikke varmt ettersom den delen der den er limt på med dobbelsidig-tape ikke er varm.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...