GaKKGaKk Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hei alle sammen. Siden jeg i lng tid har irritert meg over møkkete, rotete maskiner, og min egen snart skal ofres til de evige delegudene for å støtte ett nytt prosjekt, har jeg lyst til å legge ut et bilde eller to for å vise hvordan det burde se ut i maskinene deres. La meg prøve. Jeg vet at IDE kabelen er fæl, at bunnen er stygg, og at vifta er teit... Men jeg har fortsatt ryddigere maskin enn deg Dessuten har den ett ess i ermet... Se "nøye" på bildet under... Ser du den lille vifta foran?... gjett hva som skjer hvis man vrir på den.. Viftestyring med vifte er ikke til å kimse av.. Herregud for en maskin :!: Endret 17. januar 2006 av GaKKGaKk Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Sånn skal det se ut ja. Men ikke så vanskelig å ha det strøkent når man nesten ikke har noe inne i maskinen da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Hmm, hadde vi ikke en sånn "hvordan ser det ut inni kabinettet ditt" og "post ditt kabinett her!"-tråder? Men siden du er så kjepphøy skal du få deg noe å bryne deg på. Ikke glem at ingen vil se udugelig HW. Endret 17. januar 2006 av Zevs_ Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hehe, med kun en harddisk inni er det jo selvfølgelig litt mindre kabler som må til. Men hvordan i alle dager har du festet den harddisken, ser ut som du har skrudd fast ene siden rett til fronten. Er ikke det litt risikabelt, i og med at all harddiskens vekt henger i to små skruer? hvis du setter kabinettet litt hardt ned på gulvet f.eks, er det vel en overhengende risiko for at den løsner? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hmm, Lydkort, dvdbrenner, nesten ikke vifter..Ikke vanskelig å rydde da.. Vil nok si at Zevs_ sitt er 1000 ganger penere.. Men ryddig var det:p Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hmm, Lydkort, dvdbrenner, nesten ikke vifter..Ikke vanskelig å rydde da..Vil nok si at Zevs_ sitt er 1000 ganger penere.. Men ryddig var det:p 5452830[/snapback] Takk for det du! Jeg hadde til og med klart å laste opp feil bilder, oppdatert nå. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Som sagt tidligere; Er ikke vanskelig å rydde når det nesten ikke er noe i kabinettet Og til fronten; Den va stygg (min mening) - Dårlig lakking - Jeg har sett originalkabinettet IRL, det er ikke mye fint - De hullene i dekslene var ikke fine, og så ikke rette ut Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe... Tror flere har fått ett litt feil syn på den første posten min. Den var ment som en spøk, samtidig som den var ment som ett ørlite kick for å få noen av dere til å rydde opp i maskinene deres. Maskinen er en gammel ettellerannet som jeg fikk av en kamerat fordi han ikke ville ha den mer, så jeg strippet ned kabinettet, og så om jeg fikk hele maskinen, inkludert PSU, til å kjøre vifteløst. (Det gikk forresten, men jeg hadde en vifte til overs som ble knyttet fast senere for sikkerhets skyld. Fronten er teipet, så det faktum at hullene er skeive og dårlig lakket kan nok stemme (ett eller annet spray fra rema såvidt jeg husker). Bildet var ment som et proof of concept på den lille vifta som styrer den store. Maskinen er uansett på vei fra hverandre fordi jeg trenger PSU'en til noe annet. Så, jeg vet det er stygt, jeg vet det er tomt, og jeg vet det er gammelt. Men damn it, det er ryddig! ----- Og til Zevs (Fin maskin forresten), som sier at ingen vil se udugelig hardware; Jeg vil mye heller se noen som har gjort seg flid med gammelt/udugelig hardware, gitt det nytt liv eller en ny stil, og tenkt og arbeidet litt selv enn noen som har vært ute med 25k og kjøpt seg ett ferdig "styla" kabinett, ett dyrt vannkjølingssett og en 7800, før de skrur det hele sammen og skryte av hvor fort det kjører CS. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 ----- Og til Zevs (Fin maskin forresten), som sier at ingen vil se udugelig hardware; Jeg vil mye heller se noen som har gjort seg flid med gammelt/udugelig hardware, gitt det nytt liv eller en ny stil, og tenkt og arbeidet litt selv enn noen som har vært ute med 25k og kjøpt seg ett ferdig "styla" kabinett, ett dyrt vannkjølingssett og en 7800, før de skrur det hele sammen og skryte av hvor fort det kjører CS. 5456808[/snapback] Det stemmer jo! Men halve morroa er jo å vise frem litt HW Lenke til kommentar
supra_92 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Der var det ryddig Kansje jeg og skal rydde hehe Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Der var det ryddig Kansje jeg og skal rydde hehe 5534574[/snapback] Håper for all del du har forstått spøken. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Du kunne jo godt satt på kabelstrømper, også ført endel av kablene bak plata=) men ellers greit, det er en fin oppfordring, har sett mange som har et helt føkka innvendig;p Hadde det ganske bra jeg og, men ble ikkebra når jeg begynte å flytte over ting og tant til det andre kassa mi;p Zevs_: Digger den maskina di så utrolig! Du har ikke tenkt å selge den da? Eller gjøre buisniss ut av det, modde og rydde andre sine kasser? hehe (joke);p Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Zevs: Den stjernen, det er sånn selvlysende stjerner man dekorer med ikke sant? (som jeg har hundrevis av på taket) ? Hva er den limt på? Blir det ikke litt varmt? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Zevs_: Digger den maskina di så utrolig! Du har ikke tenkt å selge den da? Eller gjøre buisniss ut av det, modde og rydde andre sine kasser? hehe (joke);p 5537456[/snapback] Den er faktisk ute for salg Zevs: Den stjernen, det er sånn selvlysende stjerner man dekorer med ikke sant? (som jeg har hundrevis av på taket) ? Hva er den limt på? Blir det ikke litt varmt? 5537527[/snapback] Den er selvlysende, men lyser ekstra bra når UV-lys kommer på den. Det blir ikke varmt ettersom den delen der den er limt på med dobbelsidig-tape ikke er varm. Endret 2. februar 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvor mye skal du ha for pcen din da, og hva er specsene? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvor mye skal du ha for pcen din da, og hva er specsene? 5539635[/snapback] Se profil du. Der står specs. Selges med alt som står der utenom mobilen. Men husk at dette ikke er et bruktmarked, så skulle du vært interessert, så må du nok sende en PM. Lenke til kommentar
MonaR Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Men jeg har fortsatt ryddigere maskin enn deg Jaja... det er ikke noe vanskelig å holde ryddig en maskin som er nærmest RIBBET for komponenter da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå