Gå til innhold

Frustrert PGR3 spiller

MacBain

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg spør alltid om de kan skru av collisions ihvertfall, det er da man ser hvem som er den beste spilleren.

5453674[/snapback]

Er ikke helt enig med deg, en god spiller klarer å se ann situasjonene, og hindre å havne i klynga. ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spør alltid om de kan skru av collisions ihvertfall, det er da man ser hvem som er den beste spilleren.

5453674[/snapback]

Er ikke helt enig med deg, en god spiller klarer å se ann situasjonene, og hindre å havne i klynga. ;)

5455351[/snapback]

I virkeligheten skjer ikke sånt bortsett fra i folkerally. Så da syns jeg det er helt greit å skru av kollisjoner, mange som faller for fristelsen å kamikaze løpet til en annen bare fordi at de blir forbikjørt osv. Kan være så god sjåfør som du bare vil men kræsjer du 1 gang i PGR3 og du spiller med folk på et jevnt nivå så har du ikke en sjangs å ta de igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noen som vet hva den beste bilen er? Altså jeg har kjøpt den dyreste Farrarien som er.

Men låser en opp nye biler ved å tjene masse Kudos?

5480292[/snapback]

Det er noen biler som er "locked" ja, de låses opp ved å få masse kudos, men de er nok ikke noe bedre enn F50'n nei.

Lenke til kommentar
her har du RUF'en som er rank 1 reward: http://car-reviews.automobile.com/news/ruf...p-supercar/463/

den går sånn passe, men er stygg som juling! og ja, desverre, den er lyseblå i spillet også :ermm:

5481597[/snapback]

Hm...men er ikke den der bedre en F50? Den var det jo kjempe enkelt å få tak i lissom...og den er utrolig kjedelig synes nå jeg da.

Må vel være en skikkelig værsting bil som det er vanskelig å få tak i vel?

Lenke til kommentar
Må vel være en skikkelig værsting bil som det er vanskelig å få tak i vel?

Er nok ikke det, desverre. :no:

5482501[/snapback]

Dumt...

Vel kanskje noen kan dele med meg hvordan dere klarer å håndtere F50'n.

Jeg har somregel bra kontroll inn i en sving, jeg prøver å legge meg så godt som mulig, slipper gassen bremser ned og akselrerer ut av svingen.

Det som da skjer 90% av tiden er at jeg får en syk kontra og bilen begynner å slenge noe voldsomt.

Lenke til kommentar

Det går vel bare på vanesak sånn som med resten av bilene, den slenger lett med rompa.Har spilt med Merca nesten siden X360 blei sluppet her i landet og gikk over til Ferrari'n for to tre uker siden, og det tar tid å mestre den bilen, men den er jo knallbra når man begynner å få dreisen på den, drar jo fra Merca som bare det på langstrekker.

Lenke til kommentar

Ikke bruk bremsa i svingen da :) brems ned før svingen, brems mer inne i svingen viss d blir helt nødvendig, men bare viss d er helt helt nødvendig. Da slipper du som regel å få kontra når du kommer ut av svingen. Dette er basic kjøreskolelære :nei: Men dette gjelder egentlig bare de verste drifte bilene i spillet... Bruker selv og bremse når jeg er inne i svingene med de bilen som har litt bedre grip, men dette er jo smak og behag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...