MacBain Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Må bare dele min enorme frustrasjon med dere. Etter at jeg rundet spillet på solo career har jeg spilt masse online, men nå gidder jeg snart ikke mer. Rankingsystemet er helt vanvittig. Kan bruke en time på å klatre 500 plasser, men kan tape 500 plasser bare på ett løp. Noe som skjer ofte p.g.a. idioter som presser deg ut i første sving. Skjønner at en med Trueskill rank 23 bør slå en med rank 0, men utviklerne burde tenkt på senarioer med tullinger som ødelegger for andre. Tror ikke jeg har skrudd av konsollen en gang uten å være jævelig sinna, med ett ønske om å kaste både konsollen og spillet ut av vinduet Man burde kunne velge og ikke spille med folk som er ranket noe særlig under deg. Trodde Trueskill systemet skulle resultere i dette etter hvert som spillerbasen utvidet seg, men dette funker fortsatt dårlig. Spillere med rank 30 blir fortsatt plassert i race med spillere med rank 0. Savner også muligheten til å filtrere bort skrikende amerikanske drittunger, samt nederlendere som freestyler . Får vel legge PGR3 på hylla (kaste ut av vinduet) og vente på Fight Night 3, da kan jeg få utløp for frustrasjonen ved å banke dritten ut av de overnevnte :!: Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Åhh... Irriterende ass Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har sluttet å spille på Live career. Jeg synes det er mye bedre å spille på Play time, som går utenfor rankingsystemet. Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Kunne ikke sagt meg mer enig med trådstarter.Løpet blir som regel ødelagt i første sving av idioter som stuper inn og kræsjer i alt og alle.Er også enig i at man faller vanvittig mange plasser på ett dårlig løp i forhold til hvor lite man klatrer med en del gode løp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det blir alltid kræsj i første sving, det er bare å bremse ned og la alle andre kræsje, så kjører du forbi. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Cluet er å IKKE vær først inn i første sving, da er du dømmt til å bli "ramma" i ræva av en som ikke finner bremsene. Prøv å legg deg bakerst og se "the infidels" kræsje og spinne rundt, mens du tar en kontrollert nedbremsing med tilhørende perfekt sving Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det blir alltid kræsj i første sving, det er bare å bremse ned og la alle andre kræsje, så kjører du forbi. 5451344[/snapback] Amen, la idiotene krasje i første sving mens du bremser i god tid, så roper du "Solong suckers" og bånner på. Lenke til kommentar
exs Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Cluet er å IKKE vær først inn i første sving, da er du dømmt til å bli "ramma" i ræva av en som ikke finner bremsene. Prøv å legg deg bakerst og se "the infidels" kræsje og spinne rundt, mens du tar en kontrollert nedbremsing med tilhørende perfekt sving 5451421[/snapback] helt rekti har ikke hatt non problemer med og vinne løp etter jeg begynte og bruke denne taktikken Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Cluet er å IKKE vær først inn i første sving, da er du dømmt til å bli "ramma" i ræva av en som ikke finner bremsene. Prøv å legg deg bakerst og se "the infidels" kræsje og spinne rundt, mens du tar en kontrollert nedbremsing med tilhørende perfekt sving 5451421[/snapback] helt rekti har ikke hatt non problemer med og vinne løp etter jeg begynte og bruke denne taktikken 5451616[/snapback] Blir genialt når ALLE bremser ned før første sving.. ingen vil være først til den lissom... Hehe Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har kjørt litt på Online Career og kjørte mot endel som er bra rankert. Men i vært løp så er det altid en som synes det er kjempe morro å dulte deg i fua slik at du sporer ut. Tillogmed på en rett strekting når en tar meg igjen og jeg legger meg til siden så han kan komme greit forbi så har dem en trang til å dulte deg av veien. Det burde bli implimentert et system som registrerer slik og at en kan slippe å kjøre mot slike idioter. Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Helt enig jeg og. Spilt så jeg har kommet meg opp på et respektabelt nivå... så spilte jeg ikke på ei uke og fant ut i går at jeg skulle prøve klatre litt igjen. Men tror du ikke jeg havner i gruppe med kun Novice og Rookie-folk som tror PGR3 skal spilles på samme måte som Burnout. Ramla ganske godt ned på rankingen. Taktikken med å bremse ned og la de andre drite seg ut mens du smetter forbi, den fungerer fint den... hvis du starter sist. På enkelte baner er det så trangt at folk dytter deg inn i svingen enten du vil eller ikke hvis du starter inne i klynga. De beste startposisjonene er enten helt først, eller helt sist. For min del skal det litt til før noen tar meg når jeg starter først, for mesteparten av de amerikanske drittungene har ikke lært seg hvordan de skal ta svinger mest effektivt. Starter du sist, kan du ta det med ro og smette forbi når de andre kræsjer. Begge deler gir samme resultat: du kan kjøre alene i front, mens resten står og stanger i hverandre. Et irritasjonselement til, er at mange av de som virkelig er gode i spillet, ikke takler at en som er dårligere ranket tar de. Ligger du og kniver med en Hotshot hele veien, er sjansen stor for at den gir deg et lite puff i baken så du snurrer rundt på banen som bambi. Gjerne kommer det noen flere og gjør livet enda surere for deg når de ser du har kommet i den situasjonen. Kommer ikke til å gi opp spillet enda, men online career er ikke det jeg spiller mest nå. Tror jeg konsentrerer meg om å få tatt Hardcore på solo career, så får vi se. Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Bare en tilleggsgreie: Alle cone challenges osv suge rpå PGR3! Jeg har gull og platinium på de fleste street race, men cone greien intereserer meg midt i rævva! Det suger, for da får jeg jo ikke achievements for å ta gull i alle løp osv... Men men. Foresten må en vel være arbeidsledig for å havne blandt de 2000 beste på online.. Var ranket blandt de 4000 ei stund, men nå med lite spilling er jeg på 14000 og noe... Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Bare en tilleggsgreie: Alle cone challenges osv suge rpå PGR3!Jeg har gull og platinium på de fleste street race, men cone greien intereserer meg midt i rævva! Det suger, for da får jeg jo ikke achievements for å ta gull i alle løp osv... Men men. Foresten må en vel være arbeidsledig for å havne blandt de 2000 beste på online.. Var ranket blandt de 4000 ei stund, men nå med lite spilling er jeg på 14000 og noe... 5451897[/snapback] Joda, skjønner hva du mener. Men, det er ikke kun snakk om hvem som kjører raskest i PGR. Det har det aldri vært. Cone challenges er faktisk ganske greit, du skal kunne kjøre litt stilig for å kunne ta gull:o) Eneste er at jeg synes hoppet fra sølv til gull er litt vel stort... men men, er du en gull-kjører, er du en gull-kjører. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Bare en tilleggsgreie: Alle cone challenges osv suge rpå PGR3!Jeg har gull og platinium på de fleste street race, men cone greien intereserer meg midt i rævva! Det suger, for da får jeg jo ikke achievements for å ta gull i alle løp osv... Men men. Foresten må en vel være arbeidsledig for å havne blandt de 2000 beste på online.. Var ranket blandt de 4000 ei stund, men nå med lite spilling er jeg på 14000 og noe... 5451897[/snapback] Da bør du ikke prøve cone challengene i PGR2, kunne bruke dager på å få de til. I PGR3 klarte jeg platinum på ett par forsøk(må skryte ), vanskelighetsgraden er alt for lett sammenlignet med PGR2. Husker det tok meg flere mnd. før jeg klarte en speed challenge i PGR2, det var tider det :!:. Man får jo ikke annen belønning enn en achivement for å runde på platinum. Her burde det vært en fet bil som premie. Men Bizarre kunne lagt til en straff når folk kjørte inn i hverandre, f.eks at de ble holdt tilbake i 1.gir i 5 sekunder. Får håpe Bizarre får litt bedre tid på seg til neste versjon. Lurer også litt på hva som er mulig å patche når spillet ligger på en dvd og ikke hd. Har lest rundt på flere forumer hvor folk tror at Bizarre kan fikse det meste ved hjelp av patcher. Vet ikke om man bør ha for høye forhåpninger til dette. Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Bare en tilleggsgreie: Alle cone challenges osv suge rpå PGR3!Jeg har gull og platinium på de fleste street race, men cone greien intereserer meg midt i rævva! Det suger, for da får jeg jo ikke achievements for å ta gull i alle løp osv... Men men. Foresten må en vel være arbeidsledig for å havne blandt de 2000 beste på online.. Var ranket blandt de 4000 ei stund, men nå med lite spilling er jeg på 14000 og noe... 5451897[/snapback] Da bør du ikke prøve cone challengene i PGR2, kunne bruke dager på å få de til. I PGR3 klarte jeg platinum på ett par forsøk(må skryte ), vanskelighetsgraden er alt for lett sammenlignet med PGR2. Husker det tok meg flere mnd. før jeg klarte en speed challenge i PGR2, det var tider det :!:. Man får jo ikke annen belønning enn en achivement for å runde på platinum. Her burde det vært en fet bil som premie. Men Bizarre kunne lagt til en straff når folk kjørte inn i hverandre, f.eks at de ble holdt tilbake i 1.gir i 5 sekunder. Får håpe Bizarre får litt bedre tid på seg til neste versjon. Lurer også litt på hva som er mulig å patche når spillet ligger på en dvd og ikke hd. Har lest rundt på flere forumer hvor folk tror at Bizarre kan fikse det meste ved hjelp av patcher. Vet ikke om man bør ha for høye forhåpninger til dette. 5452310[/snapback] Hehe jotakk, hadde pgr2 jeg også. Syns bare cone delen og race delen burde vært separat... Altså at man kan være platinium mester på race og et eller annet på cone... Så kan de ha en sammenlagt greie også. Men jeg skal kjøre som faen og se hva jeg får til, hehe. Noen spes bil som er bra på cone da? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 F1 LM er vel en av de som er best. personlig bruker jeg kun den etter at jeg gikk opp fra average til hard. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen spes bil som er bra på cone da? 5452405[/snapback] Jeg foretrekker biler som slipper lett (med andre ord; de bilene som man som regel ikke kan kjøre så veldig effektivt i vanlige løp med...) siden det da er lett å holde kudos-komboene gående ved å bånne gassen og veive litt med rattet. Den 70-talls Lamborghini Miura er vel den jeg har brukt mest på cone challenges. Fet bil forøvrig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Dette er NFS-kidsa sin skyld, som tror at den rette måten å håndtere en sving på er å legge seg langs autovernet. Jeg pleier å bremse god tid i forveien, folk passerer meg ofte, men det ender som regel med en stor klynge i første sving, og da er det bare å ta innersving og burne forbi. Det eneste som er verre enn de apene som kræsjer i første sving, er de som presterer å lage klynge før folk har kommet seg over startstreken. Jeg er flittig bruker av feedback systemet, både på dårlige spillere og ikke minst på de som faktisk er morsomme å spille med. Synes det er veldig mye opp og ned på kvaliteten på motstanderene i PGR3, men klarer man å unngå å tryne i første sving så klarer man seg som regel ganske så bra. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det som slår meg som merkelig er hvorfor dere som klager på å bli kræsjet i (jo irriterende er enig i det), ikke bare tar på collisions off når dere kjører. Syns det skulle vert en default nærmest. Jeg spør alltid om de kan skru av collisions ihvertfall, det er da man ser hvem som er den beste spilleren. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Crockett: det er ikke mulig å skru av kollisjoner på Live career. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå