raysv Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei, Har kommet til Thorn på Kameo, og må si jeg sliter litt med å få tatt han og lurte derfor på hvordan folkene her inne har klart han? Det beste jeg har klart å komme frem til er å løpe som en gal med kameo, og bytte til termite for å hagle han ned med bomber de få sjansene jeg får til dette. Dette fungerer dog ikke så veldig bra så tips tas mot med takk Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Termite er ikke så aller verst mot thorn. Og hold deg i bevegelse. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Eneste som funker er Termite. Man trenger ikke å løpe vekk fra Thorne som termite om man bruker det skjoldet når han blir gal (dvs løper mot deg). Bare hold deg i bevegelse og fyr løs med Mortar helt til han dauer Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Du kan også bruke 40 below på thorn,da med det snurre angrepet. Det er 4 sekvenser tror jeg hvor han forandrer handlings mønster. Når han begynner og hoppe rundt må du bruke termite til han slutter og hoppe og holder seg på bakken.. Da funker det fint med 40 below til du har knerta han... Så skyter du ice spears på den stygge søstra di med chilla Lenke til kommentar
raysv Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Takker så mye, skjoldet hadde jeg faktisk ikke tenkt på å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå