spyro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ahhh.... Gleder meg ganske mye til ny update og nye bilder, STÅ PÅ Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Vel... hva kan jeg si... har vært litt opptat med andre prosjekter å prøver på skolen, og holder på å tjene penger til "dagliglivet"... Men nå skal prosjektet snart være ferdig så det er på tide med en oppdatering: Resten av Plankene?: Nå har det gått en måned siden jeg ba "Florvåg Bruk" om å kjøre platene til meg på skolen,og de har ikke kontaktet meg. på Mandag vil jeg personlig gå å hente de før jeg drar på skolen. Bilder?: Nå som kameraet mitt er reparert skal jeg gi dere så mangen bilder dere vil! Hva mer var det i pakken?? Noe AlA denne: Klikk meg! (Diameter 8 Cm) [edit] måtte bare få føyd til dette: Følg med på Selveste posten. ( Førstsiden) Den vil jeg oppdatere samtidig som jeg bumper I am alive.. i am BACK! Endret 26. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Fett prosjekt du har her ja! Men er ikke kabinettet veldig tynt? ser sånn ut... Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Fett prosjekt du har her ja!Men er ikke kabinettet veldig tynt? ser sånn ut... 5819722[/snapback] kabinettet er pass tynt tilk at jeg får stappet inn det jeg trenger Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) UPDATE! Ja da har den siste finerplaten ENDELIG kommet!! I morgen (onsdag) skal jeg sage,hamre,snekre,knuse,knipse og mye mer! Følg med... Kunngjøring Da denne posten er egentlig ment til kommentarer for prosjektet mitt, vil jeg slutte å legge ut updates her. Alle updatsene kan finnes i posten min her fremover nå! Endret 28. mars 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå