Probeus Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Fikk en ide til på knappen og reset knappen. Har 2 knapper originalt qskjit sine, men har lyst til å style de litt... hva tror dere?: paa.bmp Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ganske enkelt og genialt Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Blir sikkert bra det.. Veldig painta Bruk .jpg i stede for .bmp så slipper folke å laste det ned på sin egen datamaskin for å se det Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) jeg trenger litt hjelp her... så på disse kjiipe, billige og det jeg merer er lydløse vifter... er det slik jeg tror det er? ---> Vifter <--- ehm... feil størrelse da men... [edit] Her er linken... er litt mer bråkete enn de silenx viftene jeg ble anbefalt men prisen var ytterligere billigere:P --> Billige Vifter <--- 5536445[/snapback] Javel? Syns altså en vifte til 50,- er billigere enn microplex? Men de fins nå bare med lys da eller sånn UV. Men vet ikke hva du vil ha? Her er en link foressten : http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=23911 Endret 2. februar 2006 av El Netzor Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Veldig painta 5541600[/snapback] Paint ruler Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Javel? Syns altså en vifte til 50,- er billigere enn microplex? Men de fins nå bare med lys da eller sånn UV. Men vet ikke hva du vil ha? Her er en link foressten : http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=23911 5541835[/snapback] Glemmesak [EDIT!] Går dette an: Bruke helt vanlig plexi, male på bokstaver med UV maling på bestemte steder, og det vil bare synes hvis UV lyset er på? hadde vært drittøfft! Endret 2. februar 2006 av flexitid Lenke til kommentar
spyro Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Ja, det vil nok bare synes visst UV lyset er på, men det kommer jo lit ann på hvilken maling du bruker og hvor tykt lag det blir. Endret 3. februar 2006 av spyro Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Ja, det vil nok bare synes visst UV lyset er på, men det kommer jo lit ann på hvilken maling du bruker og hvor tykt lag det blir. 5544915[/snapback] vet du om noen som selger UV maling da? fant det ikke på microplex.. [edit] NVm.. fant det :;P http://www.microplex.no/product.aspx?pid=UVPEN&mcat= Endret 3. februar 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Netshop.no har det. Den tusjen har bare en hvit farge. Ikke veldig, veldig fin utenom til detaljer på HK osv Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6452 Eller så kan du bare kjøpe fluoriserende hobbylakk pluss grunning på biltema, lakken koster 45 og grunning 40. så kan du velge mellom gul rød og grønn http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82929 Her er en som har lakket noen vifter med uv lakk Endret 4. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6452 5548806[/snapback] blir den helt usynlig når det ikke er UV lys på den? [edit:] pakken fra microplex er kommet. er bort å henter den nå Endret 4. februar 2006 av flexitid Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Fett, legg ut bilder av innholdet da Trur vel ikke den blir usynlig nei, men den lyser jo ikke... Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 herregud!! likte kontrollpanelet jeg kjøpte legger ut bilder etterpå... her skal det kvalitetstestes! Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Update! Da har pakken fra microplex kommet! (grunnen mitt 5.2 store megapixel kamera som tar SVÆRE bilder, legger jeg bare ut linker.) - Pakken er kommet Masse ispopor her ja... - Ferdig Pakket ut - ett til bilde stoore og lydløse vifter! Flere bilder: bilde6 bilde7 bilde 8 bilder av viftene og kontrollpanelet i gang i en banlig pc kommer senere. Viftene er HELT lydløse og kontrollpanelet varsler hvis en eller flere av viftene stopper. ( har også volumknapp, kolle, og alarm ) Men vent det lå noe mer i pakken... Endret 4. februar 2006 av flexitid Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 najs pakke. hva mer var i pakken da? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Mye bra stæsh i den pakka der.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 najs pakke. hva mer var i pakken da? 5550428[/snapback] Hk-brett MIST vifter Gatewatch du ser vel det du og? hehe neida=) Så bra ut det der Men skaler dem, og legg ut bilder is teden for linker, mye bedre da gitt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 najs pakke. hva mer var i pakken da? 5550428[/snapback] Hk-brett MIST vifter Gatewatch du ser vel det du og? hehe neida=) Så bra ut det der Men skaler dem, og legg ut bilder is teden for linker, mye bedre da gitt 5551395[/snapback] Men vent det lå noe mer i pakken... 5550226[/snapback] Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Klikka: Misforstod litt jeg da.. huffda;P *vente i spenning* Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 hva ekstra det var i pakken avslører jeg ikke nå... fant enda en ting oppi pakken som var kult gjort av microplex:p ( fox med limesmak ) Men da setter jeg kameraet mitt på lading og venter til jeg kommer på skolen på mandag. da er det photoshoot på gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå