palvaa Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 har nettopp kjøpt Nokia N70 å lurer på noen ting Har ikke telefonen automatisk tastelås ? Hvilken messenger er brukbar til N70 og hvor får man tak i den ? Hilsen en SE patriot Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har hatt N70 i noen dager nå, og det ser ikke ut som den har automatisk tastelås. Det må du isåfall laste ned. Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Var det ikke en test på msn på mobilen her for en stund siden? jeg har i alle fall en av gratis versjonene som heter eMSN, den funker i og for seg greit, men er veldig tungvint å bruke, kommer hele tiden om masse spørsmpål, og er vanskelig å snakke med flere enn 1 person.. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hvis du leter her på denne siden på forumet så finner du en annen som har spurt det samme spørsmålet og der har jeg gikk han en link der han kan laste ned et program for å få automatisk tastelås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå