KBF Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Skal handle meg bærbar i nærmeste framtid og lurer på om de som faktisk har litt peiling på bærbaredatamaskiner kan si noe om denne. Den imøte kommer alle mine kriterier for en bærbar -Billig -Min 60gb hdd plass -DVD spiller -Relativ lav vekt Har lest en test av denne maskina i Hjemme Pc og der fikk den best i test. Ytelse i spill er ikke viktig for meg, so lenge den klarer å drive Opera, MSN, Winamp og programvaren til fotokameraet mitt så holder det. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
lil7star Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skal handle meg bærbar i nærmeste framtid og lurer på om de som faktisk har litt peiling på bærbaredatamaskiner kan si noe om denne.Den imøte kommer alle mine kriterier for en bærbar -Billig -Min 60gb hdd plass -DVD spiller -Relativ lav vekt Har lest en test av denne maskina i Hjemme Pc og der fikk den best i test. Ytelse i spill er ikke viktig for meg, so lenge den klarer å drive Opera, MSN, Winamp og programvaren til fotokameraet mitt så holder det. Noen synspunkter? 5450507[/snapback] Vet du hvor stor oppløsning du kan ha på skjermen? Dersom du skal drive med litt bilderedigering, kan 1024X768 fort føles litt lite... Ellers tror jeg denne er grei til ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå