danielsn Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Skjønner ikke hvorfor vi skal tilgi.. syns vi ikke har noe å tilgi han for, skulle egentlig bare mangle at han ikke skulle behøve det. OT-delen av forumet var mye bedre i de tider. Så Kom tilbake! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Who cares om han ikke sykler. Hvor mange av dere har ikke vært sikre i en sak å tatt feil? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det hadde vært gøy om han sykklet eller om så bare noen få meter. Kan ikke si om han sykler eller ikke er noen grunn til at han skal skal ikke komme tilbake. Jeg kan ikke si det er noe spesielt å tilgi OD for. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 La oss gjøre det slik som Opera gjorde det når han fyren skulle svømme til Amerika, jeg kan vere torpedo som kan velte han elns så han ikke kommer seg frem og kan gå hjem til pcen sin Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Who cares om han ikke sykler. Hvor mange av dere har ikke vært sikre i en sak å tatt feil? 5457053[/snapback] enig med deg! det gjelder alle sammen....vi tilgir vettu Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har ikke noe å tilgi han for. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 At han nå er blitt en slags martyr her på forumet tror jeg irriterer enkelte moderatorer mer enn alle hans angrep på retningslinjene gjorde. 5452381[/snapback] Martyr? Hva babler du om? Fyren forlot da forumet helt frivillig etter det jeg husker? Etter det jeg også husker var det fordi han ikke var enig i retningen forumet hadde tatt etterhvert mhp. all modereringen. At han da prinsippiellt velger å forlate forumet er selvfølgelig en handling som det står respekt av. Det å komme tilbake igjen etter kort tid vil dog være en innrømmelse av at "avhoppingen" var noe overilt/ubetenkt og at man overreagerte en smule. Dersom hans egne prinsipper fortsatt står ved lag vil jeg tro at det er uaktuelt å komme tilbake igjen. Men det å ikke overholde veddemål er selvfølgelig ikke en særlig bra ting heller, selv om det bare er gjort ovenfor en gjeng med forumdeltakere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå