Gå til innhold

Tilgi Ovind Dahle!

Malvado

Anbefalte innlegg

Jeg synnes at det er på tide å tilgi Øvind Dahle en tid for alle, greit nok han dreit seg sinnsykt ut i veddemålet mot Simen1 her på forumet og måtte stille opp og sykkle til Oslo fra Trondheim kun iført ymse klær , noe han ikke gjorde.

Men se det positive i saken :

*Vi har fått mang en god latter.

*Vi har smilt hver gang vi har sett moskuser som vi assosierer med OD.

*Vi har kommet med sportslige påfunn om hvordan vi kan bidra.

Nei, ærlig talt, på bakgrunn av alle rofls, lol og atter lols som OD trådene har tilført meg i det siste så synnes jeg virkelig at det er på tide å tilgi ham, I alle fall gjør jeg det.

Ønsker derfor OD velkommen tilbake til forumet og håper han tar til fornuft og starter å bruke sitt gammle brukernavn igjen.

Med Vennlig hilsen Malvado.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synnes at det er på tide å tilgi Øvind Dahle en tid for alle, greit nok han dreit seg sinnsykt ut i veddemålet mot Simen1 her på forumet og måtte stille opp og sykkle til Oslo fra Trondheim kun iført ymse klær , noe han ikke gjorde.

Men se det positive i saken :

*Vi har fått mang en god latter.

*Vi har smilt hver gang vi har sett moskuser som vi assosierer med OD.

*Vi har kommet med sportslige påfunn om hvordan vi kan bidra.

Nei, ærlig talt, på bakgrunn av alle rofls, lol og atter lols som OD trådene har tilført meg i det siste så synnes jeg virkelig at det er på tide å tilgi ham, I alle fall gjør jeg det.

Ønsker derfor OD velkommen tilbake til forumet og håper han tar til fornuft og starter å bruke sitt gammle brukernavn igjen.

Med Vennlig hilsen Malvado.

5450466[/snapback]

Hehe ! Sniken er her, Kåre Hansen nå for tiden... ;)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=431568&st=560

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Kan ikke helt se at han har gjort noe galt som krever tilgivelse :hmm:

Nå er jeg ikke helt orientert, men etter det jeg hørte ligger han i "hardtrening" før sykkelturen, rosa ballerinaskjørt og g-streng burde være enkelt å skaffe og "Kåre" har vel ikke gjort en flue fortred (med mindre noen lot seg provosere av en viss gjenstand i glass). Så hva skal vi tilgi?

Lenke til kommentar
Kan ikke helt se at han har gjort noe galt som krever tilgivelse  :hmm:

Nå er jeg ikke helt orientert, men etter det jeg hørte ligger han i "hardtrening" før sykkelturen, rosa ballerinaskjørt og g-streng burde være enkelt å skaffe og "Kåre" har vel ikke gjort en flue fortred (med mindre noen lot seg provosere av en viss gjenstand i glass).  Så hva skal vi tilgi?

5450818[/snapback]

Tilgi at han ikke tok sykkelturen og antageligvis aldri kommer til å gjøre det.

Edit : Har nå i mellomtiden lest litt rundt og lest begrunnelsene til OD fordi at han ikke er så veldig mye rundt omkring, og det synnes jeg er helt greit fra hans side.

PS : Tilgir deg fortsatt for sykkelturen :p

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke helt orientert, men etter det jeg hørte ligger han i "hardtrening" før sykkelturen, rosa ballerinaskjørt og g-streng burde være enkelt å skaffe og "Kåre" har vel ikke gjort en flue fortred (med mindre noen lot seg provosere av en viss gjenstand i glass).  Så hva skal vi tilgi?

5450818[/snapback]

Edit : Har nå i mellomtiden lest litt rundt og lest begrunnelsene til OD fordi at han ikke er så veldig mye rundt omkring, og det synnes jeg er helt greit fra hans side.

5450836[/snapback]

Han sykler ikke om vinteren. Men til sommeren skal han sykle... :devil::evil:

EDIT: Han slutta vel på grunn av 14-tegns-regelen

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

5450818[/snapback]

5450836[/snapback]

Han sykler ikke om vinteren. Men til sommeren skal han sykle... :devil::evil:

EDIT: Han slutta vel på grunn av 14-tegns-regelen

5451216[/snapback]

Er vel heller riktig det ja, slutta pga. 14-tegns-regelen..

Lenke til kommentar

Hva i all verden har Oivind gjort galt siden vi må tilgi han? At han kjempet mot et regelverk de fleste mener er unødvendig og bak mål ser jeg ikke som noe galt.

For all del få mannen tilbake, men jeg vil ikke se at han bryter alle sine prinsipper for å gjøre det. At han nå er blitt en slags martyr her på forumet tror jeg irriterer enkelte moderatorer mer enn alle hans angrep på retningslinjene gjorde.

Jeg krever en poll om hvem vi vil ha, Dahle eller moderatorne som drev han vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...