chase Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei har installert quicktime på pcen min, men det funket ikke, kommer opp: The Quicktime plugin requires the quicktime systen extension version 5 or later.. Jeg har quicktime 7 Noen som kan hjelpe? har prøvd å fjerne det fra kontrollpanel men det fungerer ikke. Petter Lenke til kommentar
butare Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei har installert quicktime på pcen min, men det funket ikke, kommer opp: The Quicktime plugin requires the quicktime systen extension version 5 or later.. Jeg har quicktime 7 Noen som kan hjelpe? har prøvd å fjerne det fra kontrollpanel men det fungerer ikke. Petter 5450459[/snapback] Installer det på nytt. Prøv så og fjerne det via kontrollpanelet. Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Hei har installert quicktime på pcen min, men det funket ikke, kommer opp: The Quicktime plugin requires the quicktime systen extension version 5 or later.. Jeg har quicktime 7 Noen som kan hjelpe? har prøvd å fjerne det fra kontrollpanel men det fungerer ikke. Petter 5450459[/snapback] Installer det på nytt. Prøv så og fjerne det via kontrollpanelet. 5450739[/snapback] Prøvd det, funker fremdeles ikke. vet ikke hva mer jeg kan gjøre.. Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå