Gå til innhold

Feilmelding 0x800ccc92 i Outlook


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått et problem i Outlook som jeg ikke har hatt før. Outlook er konfigurert til å hente ned e-post (POP3) fra flere yahoo-konto'r. Slik har det vært det siste året og alt har fungert fint. Men; siden lørdag 14.januar har jeg fått denne feilmelding på 2 av mine yahoo-konto'r:

 

"Det oppstod et problem under pålogging til e-postserveren. Brukernavnet eller passordet ble ikke godkjent. Serversvar: '-ERR Server not ready. Please try again after sometime'. (Konto: [email protected], POP3-server: pop.mail.yahoo.com, feilnummer: 0x800ccc92)."

 

Denne feilmeldingen forekommer bare på 2 av 3 konto'r. Den siste konto'n fungerer helt fint ennå ... Operativsystemet mitt er Windows XP Home.

 

Vet noen hva dette skyldes? Alt har fungert tidligere, jeg har sjekket brukernavn, passord og mailserver 1000 ganger ... men ingenting fungerer.

 

EDIT: web-access fungerer normalt.

Endret av Kjotleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Error0X800CCC92

In Outlook/Outlook Express :

- Click on Tools | Accounts | and on the account "account name".

- Select [Properties]

- On the "Servers" Tab Uncheck the box that says "Secure Password Authentication Account" near the bottom of the panel.

 

 

Har du prøvd å logge deg på via http://mail.yahoo.com ?

 

Eller denne:

You must subscribe to the Yahoo! Mail Plus service for POP access through your email client.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...