Gimlin Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei, trenger hjelp til permanent sletting av en driver jeg (tror) jeg ikke trenger. Enheten heter "Unimodem halv dupleks lydenhet" og står under lydenheter. Tror denne kom inn da jeg skulle instalere et midi keybord, som Windows nå ikke vil gjenkjenne lenger når jeg kobler det til, kan heller ikke huske å ha sett modem #0 linjeavspilling og avspilling, I egenskaper for lyd, lyd, Lydavspilling/lydinspilling. Om noen har en Cybercom laptop fra Coop og kunne sjekket om de har eller ikke har denne enheten så ville jeg blitt kjempeglad. Uansett trenger jeg hjelp til å slette denne siden den kommer tilbake hver gang jeg reboter. Noen ide noen? PS; Noen som har en ide på hvorfor ikke windows gjenkjenner at en enhet blir koblet til? MVH Gimlin Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Er ikke sikker, men hvis den kommer tilbake tyder det jo på at enheten faktisk er koblet til. Du kan i så tilfelle deaktivere den. Du kan jo laste ned de driverne som trengs til den enheten Windos ikke kjenner igjen. Endret 16. januar 2006 av jaujau Lenke til kommentar
Gimlin Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Takk for svar, men jeg får ikke lagt til driveren til enheten fordi enheten må være koblet til før jeg instalerer den, kobler den til og ser at den får strøm fra PCn men får feilmelding under instalasjonen at enheten ikke er koblet til og driveren ikke ble lagt til skikkelig. Tror det er den Unimodem som er årsaken siden jeg ikke kan huske å sett den før etter dette begynte å skje Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg har en Cybercom laptop (MD-95275) og har "Unimodem halv dupleks lydenhet" driveren du spør om, så den har antakelig vært der hele tiden. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) driver og leter etter en driver pakke til en slik bærbar, men finner ikke mye.. noen som vet hvor de ligger ? edit: fant noen drivere men da måtte jeg betale for en premium account for å laste de ned.. noen som vet hvor de driverene ligger gratis ? Endret 10. november 2008 av h0ih0i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå