Nessi Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei! er gansek nybegynner i Itunes, har instalert drivere osv for ipod, har greid å lagt inn musikk, men hvis jeg går inpå ipod mappa står det en liten hengelås ned i hjørnet, kan ikke høyre klikke eller starte noen av sangen inpå ipod. kan ikke gjøre noe med d, de er gråe. hva er galt? Vær så snill og hjelp meg Mvh Even. Lenke til kommentar
Neonblue Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 hei du, jeg kjøpte meg en ipod nano for knapt 2 uker siden og hadde samme problemet. Skjønte ingenting da låsen kom på, sleit me å få den vekk men det gikk ikke..Til slutt reinstallert jeg Itunes og hele shit'n og da var låsen bort. Har siden da ikke fått lås på Itunes, lykke t Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tror det er slik siden dere har på automatisk oppdatering av iPoden...!? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 har prøvd å re-installe Itunes nå, men funka ikke, fortsatt denne låsen på... har prøvd å skrudd av automatiske oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå