Gå til innhold

Støynivåvurdering

Anbefalte innlegg

Er interessert i hva dere vil si om støynivået på en maskin med disse komponentene. Vil maskinen støye merkbart?

*Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Slot-in (DVD-A06S)

*AMD Athlon XP2000+ 1.66 GHz 266 MHz bus

*NEC Diskettstasjon 3,5" 1,44MB FD1231H

*Asus A7V8X/LAN/SATA hovedkort Socket A

*Creative Høyttaler Inspire Slim 2700

*Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Grønt - Kabinett *m/340W DX-01GN-D P4 / AMD

*Logitech Deluxe Access Keyboard PS/2 ?mye unødig klapring =)

*Asus V8420 GeForce4 Ti4200 128MB DDR (V8420/TD)

*Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM (8MB cache)

*EKL PAPST Kabinett Vifte 80x80x25mm (8412N2GL)

*Silent Viking

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latskap, latskap...

Den tar tak i oss alle sammen =)

Neida, jeg hadde ikke trengt å liste opp alt, og prøvde faktisk å luke ut en del fra lista over alt jeg tenker å kjøpe inn, men glemte visst en del.

Synes faktisk støynivå på diskettstasjon har noe å si jeg, var verre at jeg listet opp høytalerne =)

En som nevnte at skjermkortet støyet.. Hva vil dette si? Vil det si irriterende støy for menigmann eller irriterende støy for ekspertn/vannkjølern?

Lenke til kommentar

Jeg har vel prøvd det som er av diskettstasjoner, men Sony er vel den som støyer minst av dem alle.

Har Pioneer dvd spiller selv og er meget fornøyd med støynivået der. Det finnes software fra Pioneer som kan redusere støynivået ytterligere, men det går da ut over lesehastigheten igjen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-11 15:56, ion skrev:

En som nevnte at skjermkortet støyet.. Hva vil dette si? Vil det si irriterende støy for menigmann eller irriterende støy for ekspertn/vannkjølern?

Jeg har Silent viking og papst 19db kabinettvifter, og det som bråker er det j**la GF4-kortet. Har hørt at det blir bra hvis du f.eks kjøper den Thermaltake-kjøleren hos microplex og kjører den på 7V.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...