*Magnus* Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei! lurere på en ting.. hvordan funker Live med 360... ? må jeg plugge inn en nettverkskabel fra ruteren min inn på 360'n eller skal det en kabel som følger med inn på 360 og rett i veggen? eller hvordan funker dette ? Og siste spm..... hvordan funker live.. etter man har koblet opp alt, er det da bare og dra på live and thats it ? eller må man betale for det... er det da sammen som ISDN, betal per min. eller adsl. vis sum måneden eller hvordan funker dette? som dere sikkert har forstått har jeg ikke hatt konsoll siden N64, så er ikke kjent med live osv hehe -takk Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei! lurere på en ting.. hvordan funker Live med 360... ? må jeg plugge inn en nettverkskabel fra ruteren min inn på 360'n eller skal det en kabel som følger med inn på 360 og rett i veggen? eller hvordan funker dette ? Og siste spm..... hvordan funker live.. etter man har koblet opp alt, er det da bare og dra på live and thats it ? eller må man betale for det... er det da sammen som ISDN, betal per min. eller adsl. vis sum måneden eller hvordan funker dette? som dere sikkert har forstått har jeg ikke hatt konsoll siden N64, så er ikke kjent med live osv hehe -takk 5450208[/snapback] Er bare å plugge en vanlig nettverkskabel fra baksiden av X360 til routern din. Eller rett inn i modemet hvis du vil det. Når du går på xbox live for første gang må du registrere et gamercard..Dette kan vel evt gjøres på Xbox.com om jeg ikke tar helt feil?? Da får du en mnd gratis Xbox live GOLD abb. Etter en mnd kan du enten fornye xbox live Gold abb eller så går det automatisk tilbake til xbox live SILVER. "Eneste" forskjellen er jo at du ikke får spille mot andre på Live. Ett år xbox live GOLD abb koster vel 400-500kr... Betalte selv 495kr på Lefdal. Går visst og ann å fortsette å registrere deg nye gamercards på Xbox.com så du får den ene mnd gratis med Gold. Men du mister jo alle gamescora da.. Ble vel litt tungtvint forklart det her men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå