Gå til innhold

Foto Guide til Casemoddere v0.4 oppdatert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fixa et nytt bilde. Paint-skillsa dine var ikke til å skryte av :p

Si ifra om jeg skal resize for deg.

5462303[/snapback]

Du har bomma litt. Der du viser at søkeren og objektivet er, er i virkeligheten et hjelpelys for fokusering, og speilet.

5472051[/snapback]

Skal fikse på det. Ble laget sent på kvelden, var trøtt :p

Lenke til kommentar

5462303[/snapback]

Nå kunne du satt deg litt inn i hvordan et speilreflekskamera fungerer før du buser ut med "hvordan ting er" ;) .

I et speilrefleks ser du gjennom objektivet (Som forøvrig ikke er det selv om du skriver det. Det du peker på er selvet speilet som sender lyset opp til søkeren og sperrer for bildebrikken). Det du skriver er søker er så vidt jeg ser hjelpelyset til autofokusen.

Lenke til kommentar

5462303[/snapback]

Nå kunne du satt deg litt inn i hvordan et speilreflekskamera fungerer før du buser ut med "hvordan ting er" ;) .

I et speilrefleks ser du gjennom objektivet (Som forøvrig ikke er det selv om du skriver det. Det du peker på er selvet speilet som sender lyset opp til søkeren og sperrer for bildebrikken). Det du skriver er søker er så vidt jeg ser hjelpelyset til autofokusen.

5472069[/snapback]

Jeg bare satte piler på der jeg trodde/viste hva ting var. Jeg har ikke så mye som tatt bilde med et speilreflektskamera engang. Beklager hvis noen av dere kameranerder ble sårede. :roll:

:tease:

Lenke til kommentar

Takk for feedback :thumbup: Kommer med update i løpet av helga. Zevs: Synes bildet ditt var fint men litt for avansert for denne guiden, synes mitt selvlagde passer bedre :p Siden dette er ment som en hjelp til de casmoddere som ikke har så mye teknisk peiling.

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...