egOIst Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Dette her var en fin guaid, takker så mye. mvh Arne Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg fixa et nytt bilde. Paint-skillsa dine var ikke til å skryte av Si ifra om jeg skal resize for deg. 5462303[/snapback] Du har bomma litt. Der du viser at søkeren og objektivet er, er i virkeligheten et hjelpelys for fokusering, og speilet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg fixa et nytt bilde. Paint-skillsa dine var ikke til å skryte av Si ifra om jeg skal resize for deg. 5462303[/snapback] Du har bomma litt. Der du viser at søkeren og objektivet er, er i virkeligheten et hjelpelys for fokusering, og speilet. 5472051[/snapback] Skal fikse på det. Ble laget sent på kvelden, var trøtt Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg fixa et nytt bilde. Paint-skillsa dine var ikke til å skryte av Si ifra om jeg skal resize for deg. 5462303[/snapback] Nå kunne du satt deg litt inn i hvordan et speilreflekskamera fungerer før du buser ut med "hvordan ting er" . I et speilrefleks ser du gjennom objektivet (Som forøvrig ikke er det selv om du skriver det. Det du peker på er selvet speilet som sender lyset opp til søkeren og sperrer for bildebrikken). Det du skriver er søker er så vidt jeg ser hjelpelyset til autofokusen. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg fixa et nytt bilde. Paint-skillsa dine var ikke til å skryte av Si ifra om jeg skal resize for deg. 5462303[/snapback] Nå kunne du satt deg litt inn i hvordan et speilreflekskamera fungerer før du buser ut med "hvordan ting er" . I et speilrefleks ser du gjennom objektivet (Som forøvrig ikke er det selv om du skriver det. Det du peker på er selvet speilet som sender lyset opp til søkeren og sperrer for bildebrikken). Det du skriver er søker er så vidt jeg ser hjelpelyset til autofokusen. 5472069[/snapback] Jeg bare satte piler på der jeg trodde/viste hva ting var. Jeg har ikke så mye som tatt bilde med et speilreflektskamera engang. Beklager hvis noen av dere kameranerder ble sårede. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Takk for feedback Kommer med update i løpet av helga. Zevs: Synes bildet ditt var fint men litt for avansert for denne guiden, synes mitt selvlagde passer bedre Siden dette er ment som en hjelp til de casmoddere som ikke har så mye teknisk peiling. Endret 20. januar 2006 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå