aldrimerforum Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ble så overasska netopp da jeg valgte vann fremfor appelsinsaft, og at det da likevel kom "appelsinsaft" ut av springen! Jepp det stemmer! Vannet er gult! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Vente. Ikke drikk det. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det skjer med oss alle Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Sikkert vannavløpene som har vært stengt en periode eller det har pågått arbeid med vann-rørene i området, er bare å la det renne noen min og problemet ordner seg selv Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har hatt sånn et par ganger før. La vannet stå å renne, til det er rent. Deretter kan du kanskje prøve å drikke bittelittegran, for å sjekke om det er greit, eller noe. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 søstra (som bor 200m unna) har også det! =) (bakklandet, trondheim) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Når vi er inne på temaet har jeg en viktig ting jeg vil spørre Oslofolket her. Er "nyliginflyttet" i et leilighetshus her i Oslo, fra 1950-tallet. Huset har ikke blitt pusset opp innvendig, det har bare vært privatoppussing i leiligheten vår. Når vi fyller badekaret, er vannet litt gult, som om det er urin fra en person som har drukket litt vann, men ikke så mye at urinen er helt gjennomsiktig, hvis dere skjønner. Jeg vet rett og slett ikke hva det er og om det er farlig å drikke det. Foreløpig kjøper vi flaskevann. Det kan jo være noe med gamle/rustne rør å gjøre. Det er uansett så nasty! Nå kommer jeg vel til å havne i Gullkorn-seksjonen? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Prøv å tenn på det. Filosofien min angående fargede væsker er: skjer det noe når du tenner på det, ikke drikk det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Prøv å tenn på det. Filosofien min angående fargede væsker er: skjer det noe når du tenner på det, ikke drikk det. 5450447[/snapback] Kloke ord der... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Saltsyre og natronlut brenner ikke. Kom itjen lifestealer, det er safe! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Prøv å tenn på det. Filosofien min angående fargede væsker er: skjer det noe når du tenner på det, ikke drikk det. 5450447[/snapback] Haha, den skal jeg huske! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 da utelukker dere vel endel morsomme "sinte bruser", gjør dere ikke? Lenke til kommentar
surlaks Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 inviter noen hjem til deg og lur personen til å drikke vannet ditt. Hvis personen ikke kommer på skolen neste dag, bør du la vannet være Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Prøv å tenn på det. Filosofien min angående fargede væsker er: skjer det noe når du tenner på det, ikke drikk det. 5450447[/snapback] nå ville jeg ikke drukket det om det ikke brant heller Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Prøv å la det renne en stund. Personen som åpenbart står og tisser i rørene, kan jo ikke tisse for alltid.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Min teori er at det drives arbeid med rørene, og at det er litt forurenset. La vannet renne ei stund, så skal det være OK. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Prøv å la det renne en stund. Personen som åpenbart står og tisser i rørene, kan jo ikke tisse for alltid.. 5460058[/snapback] Hvertfall ikke i 2 dager... Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det kan vel hende at de bruker litt tid på arbeidet. Hvis ikke veit ikke jeg. Ring kommunen og hør hva de sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå