Bluum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Tror PS blir billigste stedet hvis du tar med frakta Men AMD skal endre prisene sine i morra står det her på HW-hovedsiden et sted. Kanskje vente til de setter ned prisen, så blir det plutselig litt billigere Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 har kjøpt på netshop;) dro til hentelager i oslo. 2050 kr Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) har kjøpt på netshop;) dro til hentelager i oslo. 2050 kr 5479464[/snapback] Husk å komme med rapport om hvordan den klokker da, om du skal Hvilke andre komponenter har du på AMD oppsettet? Edit: hvilken stepping har den? Endret 22. januar 2006 av kjaks Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Har ikke tenkt til å klokke med det første;) ellers kjøpte jeg abit kn8 sli hovekort og nvidia 6800 gs skjermkort. Eneste som er kjipt er at jeg hadde zalman kjølere på den gamle pc`en... så synes den nye bråker helt forferdelig! Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Har ikke tenkt til å klokke med det første;) ellers kjøpte jeg abit kn8 sli hovekort og nvidia 6800 gs skjermkort. Eneste som er kjipt er at jeg hadde zalman kjølere på den gamle pc`en... så synes den nye bråker helt forferdelig! 5479598[/snapback] Høres ut som et bra oppsett det! Har zalman selv, så skjønner hva du mener.. Du kan jo alltids bruke et program som setter ned viftehastigheten til minimum så lenge du ikke klokker mye. Abit har helt sikkert noe slikt på hjemmesiden. En annen ting du burde gjøre er å oppdatere bios, men det kommer an på når hovedkortet ditt er produsert. Eldre bios versjoner har hatt problemer med å vise riktig cpu temp. http://www2.abit.com.tw/page/no/motherboar...&pPRODINFO=BIOS Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 har nyeste bios nå. Er gpu som bråker.. så må nok bytte ut til zalman om en stund.. men da tror jeg muligheten for sli blir borte... Er jo så trangt mellom de to pci-e inngangene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå