lefodnes Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er det noen som vet om et program som kjører på PC (Windows) som kan fungere som handsfree for mobiltelefonen. Jeg tenker på å bruke vanlig headset på lydkortet på PC'en, og så ha et program der jeg kan ringe og ta imot samtaler, men at det er mobiltelefonen som ringer. Har en SE K600i. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Denne funksjonaliteten ligger inne i widcomm sin bluetooth stack. Du trenger en bluetooth dongle som kjører på de driverene (de fleste dongler bruker de driverene, sørg bare for å oppdatere til siste versjon) servicen heter bluetooth audiogateway. Endret 18. januar 2006 av bzzlink Lenke til kommentar
Berzerk68 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Denne funksjonaliteten ligger inne i widcomm sin bluetooth stack. Du trenger en bluetooth dongle som kjører på de driverene (de fleste dongler bruker de driverene, sørg bare for å oppdatere til siste versjon) servicen heter bluetooth audiogateway. 5458277[/snapback] Jeg ønsker å bruke headsettet som headsett for PC. Dvs bruke det til Live Messenger, m.m. Dessverre finner ikke PCen headsettet når den skal oppdage Bluetooth-enheter :-( Jeg bruker en DLink DBT-120 dongle, men finner ikke oppdaterte drivere til den. Noen gode tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hiver meg på denne fordi jeg har samme spørsmål. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du må sette håndfien i sammenkoblingsmodus. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Denne funksjonaliteten ligger inne i widcomm sin bluetooth stack. Du trenger en bluetooth dongle som kjører på de driverene (de fleste dongler bruker de driverene, sørg bare for å oppdatere til siste versjon) servicen heter bluetooth audiogateway. 5458277[/snapback] Er det noe man må laste ned? Lag en liten guide hvis du får til noe sånt. Lenke til kommentar
Berzerk68 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Denne funksjonaliteten ligger inne i widcomm sin bluetooth stack. Du trenger en bluetooth dongle som kjører på de driverene (de fleste dongler bruker de driverene, sørg bare for å oppdatere til siste versjon) servicen heter bluetooth audiogateway. 5458277[/snapback] Er det noe man må laste ned? Lag en liten guide hvis du får til noe sånt. 6777570[/snapback] For å si det sånn: Er det overhodet noen som har fått det til? Og hvilket utstyr brukte DERE? Og hva gjorde dere? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 1.) Sørg for at BT dongelen din kan kjøre Bluetooth Audio Gateway! 2.) Sett BT handsfree i sammenkoblingsmodus (Paringsmodus) 3.) Søk etter nye enheter på PC. Koble til. 4.) I skype og etc. så velger du på høyttaler og mikrofon. Bluetooth Audio Gateway eller noe som ligner i den duren. Lenke til kommentar
lefodnes Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hm. Det er jo fint å kunne bruke sin Bluetooth Handsfree som henger på øret mot Skype. Skjønner jeg rett at det er dette Bluetooth Audio Gateway gjør? Det var altså ikke det som var planen. Jeg har ingen Bluetooth handsfree. Men jeg har en PC med lydkort og bluetooth. Sitter med Skype og vanlig kabel-headset. Jeg ønsker å gjøre sånn at PC'en kobler seg til mobiltelefonen og formidler lyden fra den til det kablede headsettet. På den måten slipper jeg å bytte mellom Skype-headsettet og handsfree-settet hele dagen. Alternativet er å gå igang og utvikle selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå