Gå til innhold

nedlasting av service pack til Win XP

j_j

Anbefalte innlegg

Jeg skal reinstallere windows og tenkte å laste ned servicepack men finner kun dette

http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en

Det står at det er for IT Professionals and Developers og jeg finner ingen andre alt. jeg kan laste ned. Finnes det ikke en oppdatering som innholder servicepack og alle andre oppdateringer? jeg mener å ha kommet over noe sånt for lenge siden.........

jj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er den rette hvis du vil laste den ned før du installerer. Husk å velge rett språk.

Det med IT professionals etc. er fordi den er beregnet på de som skal oppdatere mange maskiner uten å måtte laste ned på hver maskin.

Microsoft har ingen samling av alle oppdateringer etter SP2. Mulig det finnes noen uoffisielle samlinger.

Lenke til kommentar
Det er den rette hvis du vil laste den ned før du installerer. Husk å velge rett språk.

Det med IT professionals etc. er fordi den er beregnet på de som skal oppdatere mange maskiner uten å måtte laste ned på hver maskin.

Microsoft har ingen samling av alle oppdateringer etter SP2. Mulig det finnes noen uoffisielle samlinger.

5449859[/snapback]

Det er litt rart fordi jeg valgte norsk men fikk engelsk, har det forresten noe si om det er XP PRO eller Home ? Jeg har PRO

Den derre oppdateringen jeg kom over som innholdte alt var uoffisiell men jeg husker ikke hvem hvor hva :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...