Greysoul Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 nettop kjøpt meg en ny rambrikke, corsair 512 mb, har allerede to av den men når jeg kjøpte en ny nå nettop og satta den den inn, ville ingenting vises på skjermen, pcen starter som normalt men ingenting vises på skjermen... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Starter boxen uten den nye brikken ? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvilket hovedkort har du? Er den nye brikken helt identisk med de to du har fra før? Har du prøvd å boote med de to gamle, med en og en og kombinasjoner av dette? Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 pcen starter helt normalt som før bare at på skjermen vises det ingenting, og hovedkortet mitt er Abit AV8 S939 KT800PRO,SATA,GbLAN,ATX,Dual-CH DDR og de 2 andre minnebrikkene er ikke identiske, startet først med 1 så kjøpte jeg en ikke edentisk og senere en lik en som den. og det er den jeg har nå Lenke til kommentar
persistent Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ok, men har du prøvd forskjellige kombinasjoner, oppstår problemet kun når du har i alle tre minnebrikkene, eller skjer det uansett hvilke brikker du har i ? Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 har prøvd å sette de i forskjellige porter ja..hjalp ikke det heller Lenke til kommentar
persistent Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Har du en annen maskin du kan teste minnebrikkene i, jeg begynner nemlig å mistenke at det kanskje ikke er minnebrikkene, men hovedkortet ditt. Se om du kan få testet brikkene i en annen maskin og gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 har ikkenoenannen maskin å teste den i...men jeg fant ut at hovdkortet mitt bare kan kjøre 1 2 eller 4 ram brikker så...har bestilt en til nå men takkk for hjelpen så langt folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå