TLZ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Jeg lurer rett og slett på hva som er det "hotteste", kuleste, tøffest og mest "inn" inne design nå for tiden. Tenker på design som er enkle(som gjerne passer til mobiler i tillegg til trykk/web), målgruppen er den yngre garde(14-30) men må også vær lettfattelig for eldre. Ikke la dere begrense av beskrivelsen her, vil bare ha litt inspirasjon. Er veldig takknemlig for lenker til sider med bra design. Endret 17. januar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Innen noen har svart på dette har det allerede kommet noe nytt som er hottere Litt vanskelig å si, egentlig. Design er gjerne veldig minimalistisk om dagen, den bølgen har jo egentlig vart en stund. Ikke overlesset med fancy og kule ting, men enkelt og smakfullt. Lette og behagelige farger er mye brukt, ikke knallrosa interface på en hjemmeside, for å si det sånn. Det greieste er kanskje å surfe litt rundt, titte på alt mulig rart, og bli inspirert av det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Litt vanskelig å si, egentlig. Design er gjerne veldig minimalistisk om dagen, den bølgen har jo egentlig vart en stund. Ikke overlesset med fancy og kule ting, men enkelt og smakfullt. Lette og behagelige farger er mye brukt, ikke knallrosa interface på en hjemmeside, for å si det sånn. 5451297[/snapback] Det er også mitt intrykk, noe som forsåvidt passer meg bra. Har bla. tenkt å jobbe i lavoppløsningsformat og da er minimalisme en god ting. I denne tråden kan folk godt bare poste hva som helst av linker til internett sider, tips osv... Trenger inspirasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå