Gå til innhold

3dmark06 lanseres på onsdag

graks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Vel her er min 3d mark hehe

5457973[/snapback]

:D Den der var helt konge "kirjogra"..

Lurer forøvrig på om det er noen fra .ru som synes dette er en fin anledning til å få "overtatt/voldtatt" PC'ene til slike som "bananus" som tilsynelatende gjerne ukritisk laster ned noe uten å sjekke hvor det faktisk kommer fra..

... "intalling 3Dmark06_trojan_yourefucked.exe"...

Lenke til kommentar

Ble overasket av disse testene...

Trudde virkelig at R520 kom til å gjøre det mye bedre i SM 3.0 og HDR testene

Our SM3.0-based test results are very similar to what we saw on the previous page, with the 7800 GTX 512 having a significant lead.  The X1800 XT and the 7800 GTX have pretty much pulled neck and neck with a very small lead going to the NVIDIA card.  The X1800 XL and X1600 XT still can't quite compete with NVIDIA's competing 7800 GT and 6800 GS cards.

Her er resultatene av en "default" (1280x1024) test.

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
leser på futuremark.com sine forum at det er noen som har greid å finne den på nette... ah heldige mennesker! men leste noe om scorene.... uff... akkurat nå gledet jeg meg plutselig ikke så mye mer hehe..

5457911[/snapback]

hah. 7800gtx 256 slår jo x1800xt :D

Lenke til kommentar
Vel her er min 3d mark hehe

5457973[/snapback]

:D Den der var helt konge "kirjogra"..

Lurer forøvrig på om det er noen fra .ru som synes dette er en fin anledning til å få "overtatt/voldtatt" PC'ene til slike som "bananus" som tilsynelatende gjerne ukritisk laster ned noe uten å sjekke hvor det faktisk kommer fra..

... "intalling 3Dmark06_trojan_yourefucked.exe"...

5458014[/snapback]

hehe vel jeg ville jo sett om han som lasta den ned faktisk ga oss bilder info osv at det var ekte varen han lasta ned. Er veldig forsiktig med å laste ned saker til pc`en min ;)

Lenke til kommentar
Det får duge med 7800GT frem til sommeren..

5458304[/snapback]

Ja, det gjør det sikkert. Hva er det maks du har fått ut av kortet ditt i 3dmark05? Om ditt kort er overklokkingsvillig varer det nok enda lenger. Vent til de nye kortene som støtter dx10 :thumbup:

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Det er nok 3dmark06 som er tøffere å sette tenna i. Men 3dmark06 er på en måte pekepinn på hvordan kommende spill vil være. Og da blir skjermkortene dårligere.

5458232[/snapback]

Jo, men dette er jo iallefall et par år fram i tid. Jeg synes ikke folk bør miste perspektivet her, 3DMark er tross alt ingen pekepinn på hvordan kortet yter i dagens spill. Jeg hadde vært svært fornøyd med et 7800GT/GTX uansett jeg.

Lenke til kommentar
Det får duge med 7800GT frem til sommeren..

5458304[/snapback]

Ja, det gjør det sikkert. Hva er det maks du har fått ut av kortet ditt i 3dmark05? Om ditt kort er overklokkingsvillig varer det nok enda lenger. Vent til de nye kortene som støtter dx10 :thumbup:

5458323[/snapback]

*off topic* Ja jeg venter på kort som støtter dx10. Utviklerne av FarCry jobber med det første dx10 spillet: "Crysis

A new FPS from makers of FarCry. First DirectX10 game and most likely THE most visualy stunning upcoming game, for any plaform." :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...