Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, her kan du poste ditt ønske om et program som du vil at jeg skal lage. Jeg kan også lage dataspill, ja, 3D også. 3D spillene ser ikke så bra ut, Men men. Jeg tar imot de fleste ønskene, untatt Anti-virus program og nedlastnings-program.

Noen av Spillene / programmene mine, kan du laste ned her.

Det er en freewebs-side, men spillene er IKKE hosted på freewebs.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tjaaa, kanskje noe som kan finne ut hvor mange uker/dager/minutter/sekunder du har levd? Kan det la seg gjøre? :)

5450939[/snapback]

Det er jo veldig lett.

Hva med ett smart file rename program? Er dritt lei av Windows "filnavn (2)" osv.

Ett prog som man kan skrive f.eks.

"Julenissen [#] 2005" også gir programmet nr. istedenfor [#] og man ender opp med:

Julenissen 001 2005.jpg

Julenissen 002 2005.jpg

Julenissen 003 2005.jpg

Julenissen 004 2005.jpg

Kanskje dårlig forklart men.

Edit: fins en programmerings kategori her, kanskje du burde blitt bedt om å bli flyttet til den kategorien med språket du koder.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

CurSe: Jeg setter i gang med det nå, men du må jo selv vite vår på sekundet du ble født, hvis du vil ha med sekunder også. Det avhenger også om klokken på datamaskinen er rett.

Skate4life: Det skal la seg gjøre, men jeg må kanskje ha bittelitt betenkningstid. Jeg tror jeg skal få det til.

Edit: fins en programmerings kategori her, kanskje du burde blitt bedt om å bli flyttet til den kategorien med språket du koder

Jeg programmerer med GML (Game Maker Language)

Det er egentlig veldig ukjent, men fungerer veldig bra! Programmet jeg bruker heter Game Maker. Egentlig for å lage dataspill, men jeg lager også apps. Det har så mange funksjoner at man kan lage alt fra 2D spill til 3D spill og Online spill, MMORPG også. Det støtter også bruk av DLL, så det blir nesten evig med muligheter. Jeg postet her fordi dette er ikke særlig seriøst, og fordi denne tråden kommer sikkert til å bli bumpet ganske ofte :!:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Game maker har vel ikke så mange funksjoner når det kommer til programering av programmer. 3D funksjonen er vel ikke den beste heller med tanke på at det er basert på å lage 2d og 3d funksjonen er noe som har kommet seinere, men ikke som erstatning

Lenke til kommentar

Kan du lage et program som renamer mengder med filer samtidig?

slik at man feks har 100 filer som skal hete tar1, tar2, tar3 osv...

finnes en slik funktion i windows men da kommer tallene i () så det blir teit å bruke det på sider...(finnes sikkert en enkel måte å gjøre det på)

har et slikt program før som en kompis kodet for meg i VB (visual basic)

men er ganske tragist egentlig, det virker fett, men går treigt å bruke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...