hdanielsen64 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei! Sitter og skriver stil i engelsk, og ser at jeg virkelig har et behov for en ordliste hvor jeg kan søke opp ord fra norsk til engelsk og omvendt. Synes ikke det finnes noen gode ordlister for dette på nettet, kun engelsk-engelsk. Jeg lurer derfor på om noen vet om det finnes noe slikt på CD, som ikke koster så altfor mye og er av en "viss kvalitet"? Evnt en nettside jeg har oversett, som er bra? Alle svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar
nercix Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Clue, er en slik ordbok som fungerer ganske bra for meg. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Er dette på CD eller nettet, og koster det noe? Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
nercix Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er dette på CD eller nettet, og koster det noe? Hvor finner jeg det? 5452227[/snapback] Program som innstaleres på data'en. Søk f.eks. på google. Jeg fikk gratis via skolen Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 iFinger funker bra for meg, du kan forøvrig få flere forskjellige språk til programmet vis du ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå