Gå til innhold

T-Bird ok-guide

eSik

Anbefalte innlegg

Har bestillt meg en slik en :smile:

T-Bird 1,4ghz 266mhz fsb

Stepping: AYHJA... Y...

Regner med å få den opp på ca. 1850mhz med skikkelig vannkjøling. Og den dagen jeg får råd til vappo nærmer jeg meg vel 2ghz :grin:

Gleder meg til å skrive et overklokkingsprosjekt om denne :wink:

MVH

Erling Kise

[email protected]

[ Denne Melding var redigert av: eSik på 2001-12-03 20:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket med folkene hos Multicom som var meget hyggelige å sjekket T-Birdene de hadde på lager for "stepping" nr. Og det var før jeg sa at jeg var fra ok.no.. Slik service hadde jeg ikke forventet meg. Alle dårlige erfaringer med MC ble strøket fra mitt minne :smile:

Lenke til kommentar

Regner med at den stopper opp på mallom 1750 og 1800 ja... Men med vannkjøling eller vappo :grin: du får lese guiden når den er ferdig... kan nevne at multicom har tre andre cpu'er med samme stepping (nøyaktig samme) som den jeg har bestillt....

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-03 21:46, eSik skrev:

Snakket med folkene hos Multicom som var meget hyggelige å sjekket T-Birdene de hadde på lager for "stepping" nr. Og det var før jeg sa at jeg var fra ok.no.. Slik service hadde jeg ikke forventet meg. Alle dårlige erfaringer med MC ble strøket fra mitt minne :smile:

-----------

emmeh.. nå må ikke du gå helt i taket og "glemme alle dårlige erfaringer" hvis du har det..

det er en webshop. grunnen til at de gjorde det er at det tar deg 5 sek å svippe over på en annen webshop

for å selge altså.. så selv om de er dårlige på service trenger du ikke å rose dem for at de er "god" til å.... SELGE for det er de fleste :grin:

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2001-12-13 17:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...