Deneb Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Har irriterende popups på pcen, de kommer titt og ofte mens jeg: spiller, surfer eller arbeider på pcen.... Nettbrowseren jeg bruker er firefox (og det er der popupene kommer, selv om jeg har på popupsperre). Har installert og søkt gjennom pcen med: Ad-Aware, spyware doctor og avg free edition. Brannmuren jeg bruker er Sygate. Likevel får jeg ikke stoppet popupene.. noen tips? Må også nevne at når jeg søker gjennom pcen emd ad-aware henger programmet seg opp på en bestemt fil (prøvd 3 ganger) i msn mappen... hva skal jeg gjøre? Uinstallere msn og søke gjennom uten msn? Endret 16. januar 2006 av slux Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Prøv å slette filene i sikkermodus. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Fikk fikset det med msn, uinstallerte msn, søkte gjennom og installerte igjen.. men popupsene er der ennå Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 post hijackthislogg (sig). Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 bruker du deep scan i ad-aware?? kør scanen i sikker modus eller uten å vere kobla til internett, ta ut kabel eller slå av wlan kort Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Opera Kanskje ikke svaret du vil høre, men har aldri hatt problemer med Opera Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Prøv å scan med Webroot Spysweeper Før du sweeper tar du å stille på innstillingene slik at alt er krysset av, utenom [sweep cookies]. Så tar du kun å sweepe den disken der du har windows innstallert, for eks. Hard Drive C: Lenke til kommentar
gammelpc Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Prøv å scan med Webroot SpysweeperFør du sweeper tar du å stille på innstillingene slik at alt er krysset av, utenom [sweep cookies]. Så tar du kun å sweepe den disken der du har windows innstallert, for eks. Hard Drive C: 5466302[/snapback] Har akkurat samme problem, Har prøvd spybot,adware arovax og microsoft Antispyware and you name it. Ingen ting virker. Leste på PCHELL en som hadde samme problem. Rådet han fikk var å instalere SP2. jEG HAR NETTOP GJORT DET. Hjelper ikke ! Lenke til kommentar
berxter Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva med å poste en HJT-logg som Zjulik foreslo? Du finner den i Zjuliks signatur eller f eks her Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå