Dinsdale Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Vet ikke hvor mange som har hørt om dette 3-persons fotballspillet, men nå har det kommet en video. De første skjermbildene jeg så var skrekkelige, og jeg tenkte at dette spillet var tøv, men det er noe med denne videoen, vet ikke helt hva, men noe er det. 3-person er jo uvanlig i fotballspill, men det er noe annet også... Videoen hentes her Endret 16. januar 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Så veldig kjedelig ut å bare være en person da Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 hvordan får jeg vidoen til å funke? funket ikke på media player Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det er en avi.fil,prøv med VLC,den tar så å si alt av filer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 hvordan får jeg vidoen til å funke? funket ikke på media player 5450142[/snapback] Eller last ned Matroska-pack Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Bildene så skikkelig dårlige ut ja, men dette så bedre ut. Blir kult med 11 spillere på hvert lag online! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 "This is next-gen footbal ftw" :!: Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er veldig glad i fotballspill, men dette likte jeg ikke i det hele tatt Dårlig grafikk, man styrer èn spiller, knotete kameravinkel og de triksene han dro før han skjøt... Don't like.. Ble litt arcade, og det liker jeg ikke.. Men det er min mening da, hvem bryr seg uansett Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 har fått sitt filmen nå og jeg bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå