Βlur Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Fant denne wav-lydfilen på www.findsounds.com. Tenkte det kunne være gøy å ha den som meldingstone på mobilen, men den spiller bare av .mp3-filer. MusicMatch vil ikke konvertere filen fordi det klager på at den er "incompatible". Har konvertert .wav-filer før, så filen kan være beskyttet og da går det rett og slett ikke. Men jeg hadde satt pris på om noen andre kunne prøvde å konvertere den selv. Edit: Hvis det går an å kovertere til .aac funker det også Endret 16. januar 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Her har du filen i MP3. Men du neste gang. LEGG UT EN WARNING . Slike lyder kan ta knekken på både høytalere og ikke minst ører! OBS! HØYFREKVENT TEST TONE, SENK VOLUM FØR AVSPILLING! bmd_2.mp3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Mange takk Beklager at at jeg ikke advarte om lyden. Trodde ikke folk hørte på musikk på maks volum da Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Fant ut at jeg kunne bruke Audacity til kovertering. Hadde ikke skjønt programmet helt til jeg så en hjelpende (ja, faktisk ) svensk guide. SÅ fra nå av skal jeg ikke ødelegge hørselen til andre enn meg selv Endret 17. januar 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 http://www.google.no/search?as_q=waw+to+mp...rch=&as_rights= her burde du finne plenti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå