Boralis Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 jeg har nå tatt en liten test av mitt 9700 pro kort og sammenlignet med mitt asus ti 4600 de luxe desverre har posten rota så jeg har ikke fått mitt epox hk derfor har jeg brukt msi 845e hk i 3d mark 2001se standard innst gikk jeg opp fra 11659 til 13924 med en liten overkl av prosessor til 2,6 gikk jeg fra 12919 på g4 til 15194 på 9700 dette synest jeg lover bra,og det blir vel enda bedre med nytt hk +at jeg får alle innstillinger som de bør vere Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Det høres bra ut, jeg syns jeg fikk litt dårlig score syntes jeg, etter oc. Noen som har erfaring med Sapphire kortene ?!? Lenke til kommentar
draboda Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 stå på! hvis du overklokker skjermkorte litt også kan du sikkert få over 16000! for resten: hva er vitsen?(uten om att det er dritfett att du har en kongedata av øverste klasse, og det er tross alt litt fett i seg selv) dette er ikke no negativt ment man bare ett spørsmål. bare så du vet det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 15:06, draboda skrev:stå på!hvis du overklokker skjermkorte litt også kan du sikkert få over 16000!for resten: hva er vitsen?(uten om att det er dritfett att du har en kongedata av øverste klasse, og det er tross alt litt fett i seg selv)dette er ikke no negativt ment man bare ett spørsmål.bare så du vet det. Jeg ser på dette som en hobby på lik lije med at jeg også er sportsfisker, da det er utrolig artig å fange laks og prøve ut nytt utstyr i elva er det også inntresant å prøve ut diverse pc utstyr akkurat som andre som prøver ut og modifiserer biler som sagt dette er mest for morro Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ett til spørsmål, hvor i . får du alle penga fra ? :smile: Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 De som har jobb, har penger! :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Jeg driver som selvstendig neringsdrivende som snekker ( derfor snekker`n) og har en inntekt så jeg klarer meg :smile: _________________ Lian Li pc 70. Epox 4G4A+. ATI 9700 PRO. P4 2,4 north533. 512 mb Corsair 3200. Plextor 40x 2* western dig 120 gb Soundb [ Denne Melding var redigert av: snekker`n på 2002-09-11 15:29 ] Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 hei.. Venter etter mitt 9700Pro fra Quad.no.. de har vært litt late at levere synes jeg men jeg håper at jeg for det for helgen. Snekker.. jeg er ikke imponert av 3dMarken.. jeg har allered 12614 3dmarks med mitt system og ingen overklokking. Hvad får du med Radeon uten noen OCing og etter hvilket hovedkort venter du? Jobb.. siste semesteret mitt på skolen hvis jeg får en koselig jobb ellers er det bare mer skole og Lånekassen trekker fra meg hvert semester fordi jeg har over 100.000 i lønn uten om lånet. Skulle vært flere som Snekkeren i Norge som gidder at jobbe og tør at være selvstendige... Slutt med fylleren i helgene og jobb med skolen og dere kan kjøre egen bil og kjøpe nyeste hardwaret uten problem.. Men jeg får litt inntrykk at de som skriver her på forumene er ikke så "gamle" og derfor blakke, begynt at slite met det litt :sad:. Masse penger i Norge men du må gidde at jobbe for dem som andre steder! vennlig hilsen, Lenke til kommentar
staljin1 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 15:27, Snekker`n skrev:Jeg driver som selvstendig neringsdrivende som snekker ( derfor snekker`n) og har en inntekt så jeg klarer meg :smile:_________________ og bor hjemme hos foreldrene.... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Var ikke dumme tall det der. Gleder meg til vi får en litt dypere test av folka på hw.no og ok.no !! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 det var da svert så intressert dere var i min økonomi og boforhold, jeg må nok skuffe dere jeg bor ikke hjemme hos mor og far jeg bor i egen enebolig+ at jeg har en til som jeg leier ut. da får dette vere nok om den saken komenter heller det som er reelt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå