Gå til innhold

Første test av 9700 pro

Boralis

Anbefalte innlegg

jeg har nå tatt en liten test av mitt 9700 pro kort og sammenlignet med mitt asus ti 4600 de luxe

desverre har posten rota så jeg har ikke fått mitt epox hk derfor har jeg brukt msi 845e hk

i 3d mark 2001se standard innst gikk jeg opp fra 11659 til 13924 med en liten overkl av prosessor til 2,6 gikk jeg fra 12919 på g4 til 15194 på 9700

dette synest jeg lover bra,og det blir vel enda bedre med nytt hk +at jeg får alle innstillinger som de bør vere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stå på!

hvis du overklokker skjermkorte litt også kan du sikkert få over 16000!

for resten: hva er vitsen?(uten om att det er dritfett att du har en kongedata av øverste klasse, og det er tross alt litt fett i seg selv)

dette er ikke no negativt ment man bare ett spørsmål.

bare så du vet det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-11 15:06, draboda skrev:

stå på!

hvis du overklokker skjermkorte litt også kan du sikkert få over 16000!

for resten: hva er vitsen?(uten om att det er dritfett att du har en kongedata av øverste klasse, og det er tross alt litt fett i seg selv)

dette er ikke no negativt ment man bare ett spørsmål.

bare så du vet det.

Jeg ser på dette som en hobby på lik lije med at jeg også er sportsfisker, da det er utrolig artig å fange laks og prøve ut nytt utstyr i elva er det også inntresant å prøve ut diverse pc utstyr akkurat som andre som prøver ut og modifiserer biler som sagt dette er mest for morro

Lenke til kommentar

Jeg driver som selvstendig neringsdrivende som snekker ( derfor snekker`n) og har en inntekt så jeg klarer meg :smile:

Lian Li pc 70. Epox 4G4A+. ATI 9700 PRO. P4 2,4 north533. 512 mb Corsair 3200. Plextor 40x 2* western dig 120 gb

Soundb

[ Denne Melding var redigert av: snekker`n på 2002-09-11 15:29 ]

Lenke til kommentar

hei.. Venter etter mitt 9700Pro fra Quad.no.. de har vært litt late at levere synes jeg men jeg håper at jeg for det for helgen.

Snekker.. jeg er ikke imponert av 3dMarken.. jeg har allered 12614 3dmarks med mitt system og ingen overklokking. Hvad får du med Radeon uten noen OCing og etter hvilket hovedkort venter du?

Jobb.. siste semesteret mitt på skolen hvis jeg får en koselig jobb ellers er det bare mer skole og Lånekassen trekker fra meg hvert semester fordi jeg har over 100.000 i lønn uten om lånet. Skulle vært flere som Snekkeren i Norge som gidder at jobbe og tør at være selvstendige... Slutt med fylleren i helgene og jobb med skolen og dere kan kjøre egen bil og kjøpe nyeste hardwaret uten problem.. Men jeg får litt inntrykk at de som skriver her på forumene er ikke så "gamle" og derfor blakke, begynt at slite met det litt :sad:.

Masse penger i Norge men du må gidde at jobbe for dem som andre steder!

vennlig hilsen,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...