Hotel Papa Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Heisann Jeg har tenkt å bestille 1stk Razor Copperhead 489,- og 1stk Qpad Blue 40x28 198,- fra databutikken.com.... Jeg bare lurer på om det er noen som har handlet der før, og vet noe om hvor lang tid de bruker på å sende en vare, til den kommer i postkassa? Jeg skal på LAN om 2 uker og har lyst til å skaffe meg disse varene til da.... Takker for svar Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kjøpte Bluetooth adapter til pcen min for 1 år siden der. Tok meg ca.5 dager før pakken låg i postkassa mi. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Då eg nyleg kjøpte meg delar til ny PC, bestilte eg det herifrå. Dei hadde alt på lager, og forsendelsen kom etter fire-fem dagar. Såleis er erfaringa mi veldig like Skrote si. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har bare gode erfaringer derfra, har handlet 10-12 ganger og alltid har det gått bra og passe raskt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Oki... Tusen takk for svara folkens!! bra at hw.no har Prisguide ass Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Bestilte en LaCie 250Gb ekstern disk der fra i går kveld. Fikk mail tidligere i dag at den var sendt... med en faktura. Noen som kan bekrefte om de sender med en betalings faktura, eller betaler man når man henter på posten? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har handla der 2 ganger, ein skjerm og eit skjermkort. Rask levering begge gangane. Når eg kjøpte skjerm bestillte eg feil, fekk returnummer og returnerte den umiddelbart. Ikkje mange dagane etter kom den nye skjermen. Veldig nøgd Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Bestilte en LaCie 250Gb ekstern disk der fra i går kveld.Fikk mail tidligere i dag at den var sendt... med en faktura. Noen som kan bekrefte om de sender med en betalings faktura, eller betaler man når man henter på posten? 5449398[/snapback] Trykker man ikke på et alternativ som sier at man betaler på posten elns a? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Bestilte en LaCie 250Gb ekstern disk der fra i går kveld.Fikk mail tidligere i dag at den var sendt... med en faktura. Noen som kan bekrefte om de sender med en betalings faktura, eller betaler man når man henter på posten? 5449398[/snapback] Postoppkrav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå